Räsänen pihalla kuin lumiukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veijooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Veijooo

Vieras
Räsänen haluaa sulkea kaljahanat jääkiekko-otteluissa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Käyn itse joka talvi toistakymmentä kertaa lätkämatseissa. Kaljanjuonti ei ole mikään ongelma tai ihmisten häiriökäyttäytyminen. Mitään rähinää tai ongelmaa ei ole ollut koskaan. Ainoa ongelma tulee ihmisistä jotka vetävät jo ennen matsia älyttömät perseet. Kaljaa ei oikeastaan juuri ketään vedä naamaan matsien aikana tolkuttomia määriä. Kyse on muutaman tunnin ottelusta, jossa 99 prossaa ihmisistä keskittyy itse matsiin ja käy ehkä tauoilla ottamasssa yhden oluen. Itse käyn aina selvinpäin matseissa, mutta haluan antaa ihmisille mahdollisuuden ottaa muutama olut jos he haluavat, minä en koe tätä minään ongelmana missään suhteessa.

On ikävää, että asioista päättää ihmiset jotka eivät luultavasti ikinä käy otteluissa tai tiedä oikeastaan mitä tuolla halleilla tapahtuu.

[QUOTE="nainen";24445309]kalja pysyy hallissa ja silläselvä![/QUOTE]

Juu tästä ei oo mitään huolta. Ihmiset jotka tämmösiä yrittää, ei ymmärrä realiteettejä, mutta kyllä se homma niille selitetään. Räsänen on ty... ai niin ei netissä saa kirjoittaa mitä vaan. Mutta ei oikein hahmota näitä asioita. No tämmösiä nää on nää kiintiöpaikkaministerit. On niitä valitettavasti tärkeemmilläkin paikoilla.

Eipä tuosta kyllä mitään haittaakaan luultavasti ole vaikka suljettaisiinkin.
Minun puolestani saisi vähentää radikaalisti "kaljahanoja" joka paikasta.

Siitä on se haitta että lätkämnatseissa kävis perkeleesti vähemmän väkeä ja muutenkin seurojen tulot pienenisi. Kun muutenkin mennään taantuvassa taloudessa, niin lätkäseurat ei sellaista takaiskua tarvitse. Olut pois halleista, niin aika moni SM-liigaseura olis kusessa.

Älkää ottako kantaa asioihin joista teillä ei ole hölkäsen pöläyksen tajua.

Menkää käymään matseissa, niin tajuatte kuinka naurettava tämä koko ehdotus on. Minä sentään käyn toistakymmentä kertaa selvinpäin noissa matseissa. Aivan älytöntä ihmisten holhoamista, jotain rajaa.

Siitä on se haitta että lätkämnatseissa kävis perkeleesti vähemmän väkeä ja muutenkin seurojen tulot pienenisi. Kun muutenkin mennään taantuvassa taloudessa, niin lätkäseurat ei sellaista takaiskua tarvitse. Olut pois halleista, niin aika moni SM-liigaseura olis kusessa.

Älkää ottako kantaa asioihin joista teillä ei ole hölkäsen pöläyksen tajua.

Jos se kaljasta on kiinni, niin sietää kuihtuakin pois koko typerä laji.

Jos se kaljasta on kiinni, niin sietää kuihtuakin pois koko typerä laji.

Mikä siinä oikeasti on, että ei pystytä ajattelmaan muita ihmisiä. Muutaman keppanan vetäminen matsissa duunipäivän jälkeen voi olla jollekin ihmiselle se juttu, hän tulee rentoutumaan matsiin ilman älytöntä holhoamista.

Okei minä tai sinä emme tarvitse sitä muutamaa keppanaa, mutta miksi sinä haluat kieltää tämän joltain muulta. Mitä jos kielletään joku kiva asia mistä sinä tykkäät. Tälläinen holhoaminen on sairasta ja piste.

Onks jäähalli joku ravintola vai? Jos sitä kaljaa on pakko kitata, menkööt ravintolaan tai vetäkööt perseet siellä kotona. Ei kuulu alkoholi urheiluun, ei edes jääkiekkoon. Kai sitä matsia voi katsoa selvinpäinkin tai sit on jotain mätää päässä!

Mikä siinä oikeasti on, että ei pystytä ajattelmaan muita ihmisiä. Muutaman keppanan vetäminen matsissa duunipäivän jälkeen voi olla jollekin ihmiselle se juttu, hän tulee rentoutumaan matsiin ilman älytöntä holhoamista.

Okei minä tai sinä emme tarvitse sitä muutamaa keppanaa, mutta miksi sinä haluat kieltää tämän joltain muulta. Mitä jos kielletään joku kiva asia mistä sinä tykkäät. Tälläinen holhoaminen on sairasta ja piste.

Jaa... minusta se kaljan kittaaminen ei kuulu uhreiluun, mutta olenkin aika muinaisjäänne verrattuna teihin nykyisiin individualisteihin.

[QUOTE="vieras";24445399]Eihän se Räsänen ollut joka tätä ekana ehdotti. Eikös se ollut se joku kaupunginjohtaja tms.?[/QUOTE]

Niin, ei suinkaan ollut Räsänen joka tätä ekana ehdotti vaan Helsingin apulaisjohtaja Paula Kokko.

"Eläkkeelle jäävä Helsingin apulaiskaupunginjohtaja Paula Kokkonen ehdottaa Helsingin Sanomien haastattelussa alkoholimyynnin lopettamista jääkiekko-otteluissa.

- Kaljahanat pois lätkämatseista. Tiedän, että tälle nauretaan. Mutta muistan ajan, kun puhuttiin tupakan poistamisesta kokoushuoneista. Silloinkin savun keskeltä ihmeteltiin, että mitä ihmeen horinaa, Kokkonen sanoi HS:n haastattelussa."

HS: Kaupunginjohtaja poistaisi kaljahanat l

Alkuperäinen kirjoittaja täh;24445408:
Onks jäähalli joku ravintola vai? Jos sitä kaljaa on pakko kitata, menkööt ravintolaan tai vetäkööt perseet siellä kotona. Ei kuulu alkoholi urheiluun, ei edes jääkiekkoon. Kai sitä matsia voi katsoa selvinpäinkin tai sit on jotain mätää päässä!

Kyllä jäähallissa on ravintoloita jopa saunoja ja ties mitä. Olutta, viiniä ja viinaakin menee ja syödään hyvin. Kyse on joillekin kokonaisvaltaisesta elämyksestä. Olen monet Vip reissut matseihin tehnyt. Suosisttelen, todella hauskaa ja mukavaa.

Kyllä jäähallissa on ravintoloita jopa saunoja ja ties mitä. Olutta, viiniä ja viinaakin menee ja syödään hyvin. Kyse on joillekin kokonaisvaltaisesta elämyksestä. Olen monet Vip reissut matseihin tehnyt. Suosisttelen, todella hauskaa ja mukavaa.

No joo, onhan siellä vaikka mitä mutta ei sen kuulu olla perinteisessä mielessä ravintola.
Minä olen käyttänyt jäähallia pelkästään urheiluun ja urheilun katsomiseen. Ja siihen ei olut eikä muukaan alkomaholi kuulu.

Minä käyn matseissa tommoset 10-15 kertaa kaudessa, yleensä pe-la. Ja kyllä sinne otetaan isot pohjat ensin, sitten on oma pullo vielä mukana (siitä parit kulaukset) ja sitten vedetään vielä erätauoilla oluet naamaan. Yleensä kaverien kanssa vedetään pubissa semmoset 4-5 alkuun. Sitten jäähallissa vielä 1-2 ennen matsia. Sitten erätauoilla 1-2 jos ehtii. Matsin jälkeen sitten vedetäänkin kunnolla.

Perkele jos loppuis tarjoilu, ni sit olis isompi piilopullo mukana. Tai sit kattosin enempi telkkarista baareissa matseja. Vittu että Räsis on tyhmä ja kyllä on aika moni nainenki täällä.

Tulin tänne kun googletin sanan tyhmyys ja tää oli eka linkki.

Jaa... minusta se kaljan kittaaminen ei kuulu uhreiluun, mutta olenkin aika muinaisjäänne verrattuna teihin nykyisiin individualisteihin.

Kirjoitin kommentin ja monille matsissa käyminen on kokonaisvaltainen elämys josta ollaan valmiit maksamaan hyvät rahat. Vip jutuissa on tullut paljon käytyä, polttareita, synttäreitä halleilla vietettyä.

Mutta ei se mitään, koska sinä haluat kieltää ja joku vitun Räsänen tai muu kusipää. Niin lupaan tästä päivästä lähtien tehdä kaltaistesi paskapäiden elämästä tuhat kertaa vaikeampaa. Senverran pahasti rupeaa keittämään yli, saatana.

[QUOTE="Mies";24445451]Minä käyn matseissa tommoset 10-15 kertaa kaudessa, yleensä pe-la. Ja kyllä sinne otetaan isot pohjat ensin, sitten on oma pullo vielä mukana (siitä parit kulaukset) ja sitten vedetään vielä erätauoilla oluet naamaan. Yleensä kaverien kanssa vedetään pubissa semmoset 4-5 alkuun. Sitten jäähallissa vielä 1-2 ennen matsia. Sitten erätauoilla 1-2 jos ehtii. Matsin jälkeen sitten vedetäänkin kunnolla.

Perkele jos loppuis tarjoilu, ni sit olis isompi piilopullo mukana. Tai sit kattosin enempi telkkarista baareissa matseja. Vittu että Räsis on tyhmä ja kyllä on aika moni nainenki täällä.

Tulin tänne kun googletin sanan tyhmyys ja tää oli eka linkki.[/QUOTE]

Hui, millaisesta gulttuurista olen jäänyt paitsi :rolleyes: Mutta sitähän sanotaan, että tyhmä ei aina ihan tajua omaa parastaan, siksi on olemassa sellainen ylempi taho. Jei.

Kirjoitin kommentin ja monille matsissa käyminen on kokonaisvaltainen elämys josta ollaan valmiit maksamaan hyvät rahat. Vip jutuissa on tullut paljon käytyä, polttareita, synttäreitä halleilla vietettyä.

Mutta ei se mitään, koska sinä haluat kieltää ja joku vitun Räsänen tai muu kusipää. Niin lupaan tästä päivästä lähtien tehdä kaltaistesi paskapäiden elämästä tuhat kertaa vaikeampaa. Senverran pahasti rupeaa keittämään yli, saatana.

Kyllä mä vähän arvelinkin,
millaiset ihmiset sitä kalijaa välttämättä haluavat lätkämatseissa kitata.
Kirjoituksesi vain vahvisti asian. :D

Noh, kai kaltaisillasi sivistymättömillä junttieinareillakin täytyy olla jokin juttu josta nauttia. :)