?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on niiin rasistinen mies et huhhuijaa...Äidiltään tainnu periä tuon hienon ominaisuuden. En tosiaan itekkään tykkää ihan kaikesta mitä nuo mamut täällä Suomessa kikkailee, mut pitäs silti osata pitää turpa kii jos tummaihoisen ihmisen jossain näkee, eikä alkaa heti isoon ääneen kuuluttaan kuinka rumia neekerit on, näin mun mies tekeesaa hävetä sen junttia käytöstä....Eikä osaa olla tuijottamatta ulkomaalaisia, pitkään tiiraa jos jossain sellasen näkee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on niiin rasistinen mies et huhhuijaa...Äidiltään tainnu periä tuon hienon ominaisuuden. En tosiaan itekkään tykkää ihan kaikesta mitä nuo mamut täällä Suomessa kikkailee, mut pitäs silti osata pitää turpa kii jos tummaihoisen ihmisen jossain näkee, eikä alkaa heti isoon ääneen kuuluttaan kuinka rumia neekerit on, näin mun mies tekeesaa hävetä sen junttia käytöstä....Eikä osaa olla tuijottamatta ulkomaalaisia, pitkään tiiraa jos jossain sellasen näkee.
Mun mies on rasisti ja kännissä saattaa just tehdä kuin sun ukko. Ei se muuksi muutu ja piste,rakastan sitä semmoisena kuin on. Jos tuntuu pahalta niin vaihda vähemmän rasistiseen mieheen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on niiin rasistinen mies et huhhuijaa...Äidiltään tainnu periä tuon hienon ominaisuuden. En tosiaan itekkään tykkää ihan kaikesta mitä nuo mamut täällä Suomessa kikkailee, mut pitäs silti osata pitää turpa kii jos tummaihoisen ihmisen jossain näkee, eikä alkaa heti isoon ääneen kuuluttaan kuinka rumia neekerit on, näin mun mies tekeesaa hävetä sen junttia käytöstä....Eikä osaa olla tuijottamatta ulkomaalaisia, pitkään tiiraa jos jossain sellasen näkee.
Mun mies on rasisti ja kännissä saattaa just tehdä kuin sun ukko. Ei se muuksi muutu ja piste,rakastan sitä semmoisena kuin on. Jos tuntuu pahalta niin vaihda vähemmän rasistiseen mieheen.
Sepä se kun oma mies tekee tota ihan selvinpäinkin. Vaikka osaa ihana mies ollakkin, ei kaikkea tarvi silti hyväksyä. Sinä taidat olla samanlainen kuin miehesi....
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:Mä en ikipäivänä edes tapailis avoimesti rasistista miestä enkä muutenkaan mitään junttia äijää. Siis oikeesti, millasia miehiä teillä oikein on?!?!
Taivas, tässä vaan päiväpäivältä on tyytyväisempi, että saa kohtalaisen itsenäisesti kasvattaa tuon pojan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:Mä en ikipäivänä edes tapailis avoimesti rasistista miestä enkä muutenkaan mitään junttia äijää. Siis oikeesti, millasia miehiä teillä oikein on?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaikea kuvitella, et pahasti rasistisen miehen vaimo olis yhtään sen vähemmän rasisti jolloin myös lapset oppivat rasismia.
No, tässäpä sitten yksi esimerkki sellaisesta vaimosta, joka ei ole rasisti miehensä mielipiteistä huolimatta.
No eikö elo ole sitten hankalaa kun mielipiteet eroavat noinkin kuumassa aiheessa reilusti? Ite en kyl pystyis perustamaan perhettä rasistin kanssa.
Meilläkin mies on hyvin vahvasti rasistinen ja itse en. Minun mielestä kun myös asiat voi riidellä, ei ihmiset, niin en näe mitään syytä miksi en olisi voinut perustaa perhettä mieheni kanssa. Kun ei mies nyt kuitenkaan tuolla kulje ihmisiä potkimassa ja ikkunoita kivittämässä - vaan rasismi on siis ajatusten ja puheen tasolla.
Mutta samaa kuin ap olen kyllä joutunut pohtimaan monta kertaa. Vielä en ole sitä viisasten kiveä keksinyt, miten olisi paras toimia.