Rasistisen miehen omistajat, hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on niiin rasistinen mies et huhhuijaa...Äidiltään tainnu periä tuon hienon ominaisuuden. En tosiaan itekkään tykkää ihan kaikesta mitä nuo mamut täällä Suomessa kikkailee, mut pitäs silti osata pitää turpa kii jos tummaihoisen ihmisen jossain näkee, eikä alkaa heti isoon ääneen kuuluttaan kuinka rumia neekerit on, näin mun mies tekee :( saa hävetä sen junttia käytöstä....Eikä osaa olla tuijottamatta ulkomaalaisia, pitkään tiiraa jos jossain sellasen näkee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on niiin rasistinen mies et huhhuijaa...Äidiltään tainnu periä tuon hienon ominaisuuden. En tosiaan itekkään tykkää ihan kaikesta mitä nuo mamut täällä Suomessa kikkailee, mut pitäs silti osata pitää turpa kii jos tummaihoisen ihmisen jossain näkee, eikä alkaa heti isoon ääneen kuuluttaan kuinka rumia neekerit on, näin mun mies tekee :( saa hävetä sen junttia käytöstä....Eikä osaa olla tuijottamatta ulkomaalaisia, pitkään tiiraa jos jossain sellasen näkee.

Mun mies on rasisti ja kännissä saattaa just tehdä kuin sun ukko. Ei se muuksi muutu ja piste,rakastan sitä semmoisena kuin on. Jos tuntuu pahalta niin vaihda vähemmän rasistiseen mieheen.

Mun mies on rasisti ja kännissä saattaa just tehdä kuin sun ukko. Ei se muuksi muutu ja piste,rakastan sitä semmoisena kuin on. Jos tuntuu pahalta niin vaihda vähemmän rasistiseen mieheen.

Sepä se kun oma mies tekee tota ihan selvinpäinkin. Vaikka osaa ihana mies ollakkin, ei kaikkea tarvi silti hyväksyä. Sinä taidat olla samanlainen kuin miehesi....

Rasisteja ollaan molemmat, mutta ei niitä mielipiteitä lapsille anneta. Enkä mä automaattisesti "vihaa" jokaista neekeriä/ulkomaalaista, uskon kyllä, että joka joukossa on poikkeuksia ja ihmisiä nekin ovat, mutta tietynlainen asenne ja varaus minulla on. Ja tottahan on, että kulttuuri on eri ja sitä kautta asiat, jotka meillä eivät ole hyväksyttyjä saattavat heillä ollakin. Ja siihen ei vaikuta se, vaikka kuinka olisi mukava ihminen jne. Kun ne arvot elämässä on päin honkia.

Todella selkeästi selitetty. Tiivistettynä: Opetan lapsilleni, että ihmiset ovat yksilöitä (kuten ajattelen itsekin). Suhtaudun kuitenkin varauksella tiettyihin kansanryhmiin (josko se sitten minusta rasistin tekee).

Sepä se kun oma mies tekee tota ihan selvinpäinkin. Vaikka osaa ihana mies ollakkin, ei kaikkea tarvi silti hyväksyä. Sinä taidat olla samanlainen kuin miehesi....

Jos et hyväksy niin miksi olet sellaisen kanssa eikö ois helpompi lyödä vaan hanskat tiskiin? ei toista voi väkisin muuttaa mieleiseksi.. Voin ollakki samanlainen mutta mitä väliä.

Ihan kaikkea ei tarvitse hyväksyä. Joskus nuorempana tuli tapailtua rasistia. Kun alkoi jauhaa katkeraa paskaansa n***ereistä, annoin kenkää.

Nyt minulla on onneksi maailman paras mies. Hän ei mittaa ihmisarvoaan sillä, miten naapurin Ahmedilla menee. Ihana elää ihmisen kanssa, jolla on itsetunto kohdallaan.

Mä en ikipäivänä edes tapailis avoimesti rasistista miestä enkä muutenkaan mitään junttia äijää. Siis oikeesti, millasia miehiä teillä oikein on?!?!
Taivas, tässä vaan päiväpäivältä on tyytyväisempi, että saa kohtalaisen itsenäisesti kasvattaa tuon pojan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Mä en ikipäivänä edes tapailis avoimesti rasistista miestä enkä muutenkaan mitään junttia äijää. Siis oikeesti, millasia miehiä teillä oikein on?!?!
Taivas, tässä vaan päiväpäivältä on tyytyväisempi, että saa kohtalaisen itsenäisesti kasvattaa tuon pojan.

Jos mies on muuten hyvä? Mieluumin noin ku vetelis turpaan tai ois juoppo. Ja harva on avoimesti, mutta moni ei pidä. Ei minunkaan mies ja jos lapsilla on mamuja joskus kavereina varmasti sanoo asiasta lapsille.ei kuiten huutele selvinpäin eikä kännissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:

Taas näitä.. miehet ovat nykynaisen silmin "rasisteja" vähän saman tapaan kun ovat "narsisteja" :whistle:

Miehen vaistoihin kuuluu oman lauman suojaaminen tunkeilijoilta, samalla kun naisten vietit houkuttelevat lisääntymään mahdollisimman kirjavan miesjoukon kanssa. Seurauksena että naiset kannattavat kulttuurin rikastuttamista ja miehet ovat rasisteja. Näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Vaikea kuvitella, et pahasti rasistisen miehen vaimo olis yhtään sen vähemmän rasisti jolloin myös lapset oppivat rasismia.

No, tässäpä sitten yksi esimerkki sellaisesta vaimosta, joka ei ole rasisti miehensä mielipiteistä huolimatta.

No eikö elo ole sitten hankalaa kun mielipiteet eroavat noinkin kuumassa aiheessa reilusti? Ite en kyl pystyis perustamaan perhettä rasistin kanssa.

Meilläkin mies on hyvin vahvasti rasistinen ja itse en. Minun mielestä kun myös asiat voi riidellä, ei ihmiset, niin en näe mitään syytä miksi en olisi voinut perustaa perhettä mieheni kanssa. Kun ei mies nyt kuitenkaan tuolla kulje ihmisiä potkimassa ja ikkunoita kivittämässä - vaan rasismi on siis ajatusten ja puheen tasolla.

Mutta samaa kuin ap olen kyllä joutunut pohtimaan monta kertaa. Vielä en ole sitä viisasten kiveä keksinyt, miten olisi paras toimia.

Tuo ensimmäinen kappale on kuin mun kynästä. Ei mun mieskään mikään mamujen potkija ole, asiallinen mies, mutta mä ainakin olen vain ylpeä että on mies joka uskaltaa olla omaa mieltään vaikka mä en kaikkea allekirjoitakaan mitä hän joskus mulle esim. mielipiteitään kertoo. Monet kerrat ollaan pitkiä ja kiivaitakin keskusteluja ja väittelyitä käyty. Alusta asti ollaan tiedetty että eriäviä mielipiteitä näissä asioissa jonkin verran on, mutta ei se ole meille ongelma, ei kosketa käytännön tasolle mitenkään elämäämme, ja vain asiat riitelee, eivät ihmiset. Mä rakastan miestäni just sellaisena kuin se on, ei mulla ole tarvetta hänen näkemyksiään muuttaa, eikä hänkään koeta minua käännyttää mihinkään. Ei mun mies kuulu kirkkoonkaan, minä kuulun ja erota en aio. Eli uskonnolliset asiatkin meillä on täysin päinvastaiset. Mitä se haittaa, käytännössä ei mitenkään. =)

Yhteistyössä