Rasittaa, rasittaa, rasittaaaaaa....

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Tämä, kun mun tekee mieli JOTAIN, muttei sit kuitenkaan yhtään mitään. Jos tekeekin, ja menen sitä itselleni valmistamaan, niin en halua sitä enää, kun se on valmista, vaan heitän pois, etten oksenna.

Jumalauti |O On nälkä. Pistän ruokaa, joka tuntuu siltä, että se vois mennä alas. Se ruoka on valmista - enkä mä voi missään nimessä ees harkita syöväni sitä.

Jotain roskaruokaa vois vedellä, sairaan suolasta ja rasvasta :$ mikä on ajatuksena ällöttävä AINA muulloin, paitsi nyt. Mää lähen paratolaan kohta ja otan ravinnon nestemäisenä suoneen, ku ei tästä tuu yhtään mitään :|

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Meillä ei taas ole mitään hyvää :snotty:
Mulla kun ei ole ainakaan vielä mitään oireita tullut niin voisin syödä vaikka hevosen :xmas:

Ei meilläkään oo mitään hyvää. Musta tuntuu, ettei oo olemassakaan enää mitään hyvää :( Multa jää kaikki ruuatkin kesken, jos jotain saan ees alotettua. En mä voi syödä enää ees karkkia vanhaan malliin. Enkä sipsejä. Mun elämän pienet ilot on varastettu! (no, tilalle tulossa suurempaa, jos kaikki menee hyvin, mutta se on just nyt laiha lohtu, kun tekis mieli syödä jotain hyvää!).

Ja ihmisetkin haisee niin tautisen pahalle, että koulussa oleminen on tuskaa. Eukoilla tuntuu olevan viis litraa hajuvettä, ja äijät haisee melkein kaikki hielle tai röökille. Hyi tauti sentään. Hyi tauti.

Jääkaappikin haisee mukamas, ja pitää pidättää hengitystä kun sen avaa. Vaikkei se ees kuulemma oikeasti haise miltään.

Kaikki haisee |O

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mä en halua olla michelin ukko,kun olen synnärille menossa :'(

Mä haluan hampurilaisia! (niin, NYT, mut kun joku tois semmosen, niin en mä sitä sitten ENÄÄ haluaisi tietenkään! |O )

Mä olen vaan niin saakelin herkkä lihoomaan,kilo tulee jo siitä kun vilkaisen hampurilaista :/

Mä haluan hampurilaisia! (niin, NYT, mut kun joku tois semmosen, niin en mä sitä sitten ENÄÄ haluaisi tietenkään! |O )

Mä olen vaan niin saakelin herkkä lihoomaan,kilo tulee jo siitä kun vilkaisen hampurilaista :/

Mä paisuin esikoisesta 20kg, kuopuksesta 12kg. Mut noista 20 kilosta jäi 18 sairaalaan. Sit taas imetysaikana, sillon mä paisun kuin norsu, jotenkin aineenvaihdunta menee jumiin tai jotain... Ja kun niistä kiloista on paljon hankalampi hankkiutua eroon, kuin raskauskiloista - sai tehä melkein töitä, että ne lähti :/

Mä paisuin esikoisesta 20kg, kuopuksesta 12kg. Mut noista 20 kilosta jäi 18 sairaalaan. Sit taas imetysaikana, sillon mä paisun kuin norsu, jotenkin aineenvaihdunta menee jumiin tai jotain... Ja kun niistä kiloista on paljon hankalampi hankkiutua eroon, kuin raskauskiloista - sai tehä melkein töitä, että ne lähti :/

Mäkin lopetin tos vähän aikaa sitten työt ja sain syödä ku hevonen lihoomatta,kun ne kalorit paloikin pois,mut nyt on pakko katsoa mitä mättöä sitä suuhun laittaa,kun imetys ei multa ainakaan viimeksi vienyt kiloja :|

Yhteistyössä