Raskaaksi HETI synnytyksen jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei ja hurraa:
eikös sitä sanota,että synnytyksen jälkeen tulee niin helposti raskaaksi..."ettei tarvitse kuin nähdä miesten polkupyörä"-tyyliin...

Aijaa :)

No mutta luulis että testi näyttäis jo plussaa kun oireitakin on jo mahdollisista raskautumiskerroista jo monta viikkoa aikaa??

Mä ihmettelen suuresti missä mun menkat viipyy!!

Alkuperäinen kirjoittaja ääliöitä:
En tajuu näit ihme idiootteja, jotka kuvittelee että "keskeytetty" on ehkäisymenetelmä! Jo silloin kun alotatte, mieheltä tulee niitä touhutippoja, jotka voi aivan hyvin saattaa naisen raskaaksi. Ihme aikuisia taas täälläkin, sääliks käy.

Vasta luin jutun, jossa kerrottiin, että ns touhutipoissa kylläkään ei ole siittiöitä. Raskautumiset johtuu siitä, että miehen pitäisi vaan tajuta vetäytyä aikaisemmin, eikä sitten, kun "raaskii". Eli ei vasta silloin, kun "nyt tulee" olo tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eikös sitä sanota,että synnytyksen jälkeen tulee niin helposti raskaaksi..."ettei tarvitse kuin nähdä miesten polkupyörä"-tyyliin...

No mutta luulis että testi näyttäis jo plussaa kun oireitakin on jo mahdollisista raskautumiskerroista jo monta viikkoa aikaa??

mikset odota 1 viikko ja tee testi uudestaan. Mitä hyödyt siitä, että tiedätkö olevasi raskaana tänään vai viikon päästä. Mitä meinaat tehdä erilailla jos oelt tai et ole raskaana.
- ehdit kyllä kertoa sen kaikille ennen lapsen syntymää
- et kyllä sotaa lisää niitä vauvan vaatteita ennen syntymää
- jos sulla vauva niin et kai ole vielä lähdössä vetään lärvejä!?
jne miksi pakko tietää nyt heti!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mikset odota 1 viikko ja tee testi uudestaan. Mitä hyödyt siitä, että tiedätkö olevasi raskaana tänään vai viikon päästä. Mitä meinaat tehdä erilailla jos oelt tai et ole raskaana.
- ehdit kyllä kertoa sen kaikille ennen lapsen syntymää
- et kyllä sotaa lisää niitä vauvan vaatteita ennen syntymää
- jos sulla vauva niin et kai ole vielä lähdössä vetään lärvejä!?
jne miksi pakko tietää nyt heti!

No ajattelinki ens viikolla tehdä uuden testi. En oo lärvejä lähdössä vetämään :) kiinnostais vaan tietää..miksi se nyt ylipäätään kiinnostaa tietää pian. Täällä on aina niin ihanaa porukkaa :D

Yhteistyössä