Raskaaksi keskenmenon jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirpsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirpsu

Vieras
Hei! Itselläni todettiin keskeytynyt keskenmeno viime perjantaina ultrassa, kun viikkoja olisi pitänyt olla 11+0. Tuon tiedon jälkeen olin kovin shokissa, itkin ja huusin, joten lääkäri sanoi, että on ehkä parasta antaa ensin ajan hiukan kulua. Minulla olisi nyt perjantaina uusi ultra, ja jos kaikki raskausmateriaali ei ole kohdusta poistunut, niin maanantaina on edessä lääkkellinen keskeytys. Tosin vuoto minulla alkoi heti perjantai-illasta ja on vaan koventunut entisestään kipujen kanssa. Lisäksi olen tuntenut muutaman isomman "kökön", mutta en ole niitä sen pahemmin uskaltanut tutkia.

Kysyisinkin, että mitä jos tulenkin heti uudestaan raskaaksi, ilman kuukautisia, niin laitetaanko neuvolasta sitten lähete alkuraskauden ultraan, jossa määritetään raskauden kesto? Koska muutenhan raskauden kestoa, on hyvin vaikea määritellä... Tämä tietenkin edellyttäisi sitä, että saamme heti luvan aloittaa yrittämään uutta. Onko muilla kokemuksia?

Heippa. Saman kokeneena voin kertoa että minua neuvottiin odottamaan yhdet kuukautiset kaavinnan jälkeen. Kun kaikki oli kohdallaan eikä mitään tulehduksia tullut saimme luvan uudelle yritykselle. Uusi yritys on nyt 1vuotta ja 4kk. Voimia paljon ja kärsivällisyyttä...

2 viikkoa sitten itselleni kävi samoin, rv 13 sikiö oli kuollut ja ultrassa 13+1 se huomattiin..
lääkkeelliseen pääsin heti seuraavana päivänä ja nyt vuoto loppunut lähes kokonaan- paperiin jotain vähän vielä välillä tulee..

neuvoivat odottamaan ainakin yhdet kuukautiset ja niin teemme- ihan siksi jo että en halua että sama käy uudestaan- haluan että elimistö olisi edes vähän valppaampi menkkojen jälkeen kuin nyt suoraan käydä asiaan.. :ashamed:

iso :hug: ja toivotaan että ensi kerralla menee raskaus paremmin :hug: :heart:

Yhteistyössä