Raskaaksi km jälkeen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petomamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Petomamma

Aktiivinen jäsen
18.02.2006
1 005
0
36
Onko kokemuksia??
Kohtukuolema vk 15, tajuttu vasta vk 20. Alatiesynnytys pienen pienestä sikiöstä. Sen jälkeen uudelleen heti raskaaksi???

Onko pysynyt sisällä? Onnistunut ihan "loppuun asti"? Kun ei tuo kiertokaan ole käynnistynyt ja nyt oli se joku verikoearvo raskaushormoneista 6. Synnyksestä siis 5vk, kaavinnasta 3.

Tuosta ei nyt ihan ota selvää onko se uudesta raskaudesta johtuvaa vai onko elimistössäsi vielä raskaushormoonia edellisestä raskaudesta. Rankka kokemus sulla takana, otan osaa ja toivon todella, että saat vielä joskus pienokaisen syliin :hug:

Mulla oli km viikolla 7, raskaaksi tulin viikko sen jälkeen ja nyytti tuhisee tyytyväisenä kantoliinassaan tällä hetkellä....

Sulla ollu aika paljon viikkoja, joten saattaa kestää kauemmin. Kuulemma km:n jälkeen tosin on hedelmällisimpään kun on kaikki oikeat hormonit paikoillaan?

Täällä vasta oli keskustelua aiheesta, ja sanottiin, että lääkärit on suositelleet odottamaan yhdet kuukautiset. Puhdistaisi kohtua ja saisi rauhassa kohtu rauhassa palautua. Sellasiakin oli, keillä heti tai seuraavasta kierrosta oli tärpännyt.

Mulla oli vasta keskenmeno viikkoja n. 10. Ei kaavittu. Jälkitarkastukseen olen vasta menossa. Ei ainakaan vielä tunnu vatsassa siltä, että ihan heti edes haluaisi yrittää. Mahdollisimman pian kuitenkin.

Otan osaa, itse koin saman kuukausi sitten :hug: Meille suositeltiin, että yhdet kuukautiset tulisivat jotta kaikki olisi palautunut ennalleen, meillä raskaus oli puolessa välissä. Mulla hormonit laski vasta nollille nyt kun ekat kuukautiset tulivat.

Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Onko kokemuksia??
Kohtukuolema vk 15, tajuttu vasta vk 20. Alatiesynnytys pienen pienestä sikiöstä. Sen jälkeen uudelleen heti raskaaksi???

Onko pysynyt sisällä? Onnistunut ihan "loppuun asti"? Kun ei tuo kiertokaan ole käynnistynyt ja nyt oli se joku verikoearvo raskaushormoneista 6. Synnyksestä siis 5vk, kaavinnasta 3.

kohtukuolema tuo ei ole,vaan keskenmeno.

Mulla oli tm, joka kaavittiin 9+4. Raskaaksi tulin uudestaan aika pian, kaksi menkkakiertoa oli välissä. Mutta mulla palasi hormonitoiminta heti kohdilleen, ekat menkat tuli tuosta kaavinnasta laskien ihan ajallaan. ...raskaaksi tulin siis ekasta kierrosta, jossa ehkäisyä ei ollut. Tarkoituksella en tahtonut tulla raskaaksi tuossa välissä, vaan halusin antaa kropan ja mielen palautua.

Sitä ei vielä tiedä, kuinka tässä käy, mutta toistaiseksi kaikki hyvin ja papuska on nyt 15+4. :) Toivotaan, että sulla pian kierto tasoittuu. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ei kohtukuolema:
Onko kokemuksia??

Mitä eroa kohtukuolemalla ja keskenmenolla? Olen aina ajatellu et keskenmeno on jos vauva tulee ite pois, tämä oli kuolleena viikkoja ennenku synnytin.

Siis varmaan tuo arvo koholla vielä raskauden jäljiltä, v**tu vuotaa 3-4päivän välein 1-3 päivää. Vähänkö ottaa päähän! |O

:( Koita jaksaa, kyllä se vielä onnistuu jonakin päivänä! Tuo arvo tosiaan on nyt niin alhainen, ettei siitä mitenkään voi tietää onko uusi raskaus alkanut vai onko hormoonia vielä edellisestä raskaudesta jäljellä. Jos parin päivän päästä saisit käydä uudestaan kokeissa niin tietäisit varmasti mistä on kyse, näkisit onko hormooni laskenu vai noussut. Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja ei kohtukuolema:
Onko kokemuksia??

Mitä eroa kohtukuolemalla ja keskenmenolla? Olen aina ajatellu et keskenmeno on jos vauva tulee ite pois, tämä oli kuolleena viikkoja ennenku synnytin.

Kohtukuolema on 22 viikon jälkeen ja ennen sitä ei puhuta kohtukuolemasta eikä synnytyksestä vaan keskenmenosta ilman synnytystä.

Mulla ei vuotanut kaavinnan jälkeen yhtään, mutta nyt ensimmäiset kuukautiset olivat todella runsaat, kipeät ja tuli myös hyytymää. En edes uskalla alkaa uutta yrittää, pelottaa liikaa vielä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Siis varmaan tuo arvo koholla vielä raskauden jäljiltä, v**tu vuotaa 3-4päivän välein 1-3 päivää. Vähänkö ottaa päähän! |O

:( Koita jaksaa, kyllä se vielä onnistuu jonakin päivänä! Tuo arvo tosiaan on nyt niin alhainen, ettei siitä mitenkään voi tietää onko uusi raskaus alkanut vai onko hormoonia vielä edellisestä raskaudesta jäljellä. Jos parin päivän päästä saisit käydä uudestaan kokeissa niin tietäisit varmasti mistä on kyse, näkisit onko hormooni laskenu vai noussut. Voimia!

Ensi keskiviikkona on aika uuteen verikokeeseen, tarkastetaan tuo arvo. Saa nähdä.

Tuo raskaushormooni jos on kuusi niin on kyllä varmaan edellisestä raskaudesta. Itselläni oli 10 muutama viikko kaavinnan jälkeen ja lääkäri sano, että kun on viisi niin kuukautiset alkavat ja loput poistuvat niiden mukana. Senkin takia on parempi odottaa yhdet kuukautiset, että kaikki varmasti on tullut ulos.(kaavinta ei sitä takaa) Ja kohdun pitää palautua. Uudelleen tulee helposti raskaaksi heti keskenmenon jälkeen, mutta riskit uuteen keskenmenoon ja ennenaikaseen synnytykseen suuret.

Yhteistyössä