Raskaaksi tuleminen pillereiden jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tositoimiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tositoimiin

Vieras
Siitä vaan että kuinka nopeesti suunnilleen kierto tasaantu useamman vuoden pillereiden syönnin jälkeen ja kuinka pian lopettamisen jälkeen tulitte raskaaksi?

Ei sillä että olisi kiire vaan jotain tilastoa että tiedän sopeutua.. Kiitos kaikille!

Kiitos pyryharakka! Ei pahalla mutta tää ei kyllä nyt auttanu sopeutumaan :) Olen ihan oikeasti kuvitellut että ensimmäisestä kierrosta ei voi vielä onnistua millään vaikka sitä kuinka salaa toivoisikin.. Onnittelut sinulle.. onneksi olen varautunut vähän pidempään odotukseen kunhan ne vuodot sitten jossain kierrossa jäisivät pois, kiitos kuitenkin :)

Normi tyhjennysvuoto viimesen liuskan jälkeen ja heti nalli napsahti. Olin syönyt pillereitä 10-v putkeen ja itsekin olin varautunut vähän pidempään tärppäämisaikaan, mutta todellakin, se voi tärpätä ihan hetikin....

Kiitos vastauksista, sitä tässä hainkin että varmasti vaihtelua on tosi paljon.. Jotenkin vaan halusin kuulla että toisilla on tärpänny heti ja sen että odotuksen odotukseen saa varautua. Tällä hetkellä rauhallisin mielin odottelen, mies on viilipytty ja se saa olon tuntumaan todellakin turvalliselta!! Ihana tunne, toivottavasti se myös pysyy tällaisena.. tsemppiä yritykseen Miss Piggy..

Yhteistyössä