raskaaksi tulo pillereiden syönnin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietityttää

Vieras
Olen syönyt pillereitä noin vuoden päivät ja nyt päätimme mieheni kanssa alkaa yrittämään lasta. Mietin, että pitääkö se välikuukausi pitää jotta tulee normaalit kuukautiset vai voiko alkaa yrittämään heti?

Entä pitääkö koko pilleri kiekko syödä loppuun vai voiko sen lopettaa kesken?

Kannattaa lista syödä loppuun, että tietää sit neuvolassa milloin viimeiset kuukautiset ovat tulleet..
Meillä on mennyt molempien muksujen aikaan 3kk raskautumiseen kun oon jättäny pillerit..

onnea yritykseen! =)

mä söin yli 7 vuotta pillereitä, kunnes päätimme, että nyt koitetaan saada lapsi alulle. Pidin yhen kierron väliä, ja sit ruvettiin yrittämään. Tärppäskin ihan heti sitten. Suosttelen syömään listan loppuun, toki voit jättää keskenkin. Onnea yritykseen! =)

Kuukautisten odottaminen liittyy vaan siihen , että neuvolassa osataan arvioida syntymäaika (siis laskettu aika). Mutta nykyisinhän kai melkein kaikkialla joka tapauksessa ultrataan ja määrätään la sen perusteella, joten tuonkaan takia ei tarvii odottaa. Itse söin pillereitä yli viisi vuotta ja raskaaksi tulin kolmannella kierrolla lopetuksen jälkeen. Nyt tuolla tuhisee jo toinenkin... Onnea vauvan hankintaan!

pillereitä jäljellä vielä viikon päivät. Mietin, että jos lopettasin syönnin tähän päivään, mutta ehkäisisimme muutoin loppu ajan jotta se tyhjennysvuoto tulee normaalisti. Ja sitten lopetettaisiin ehkäisykin..?