Raskaana, alapää haisee ja hikoilee. Missä vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskailija

Vieras
Mistä johtuu ja mikä auttaisi kun alapää hikoilee paljon normaalia enemmän ja haisee sen takia pahalle. Pesu kerran päivässä ei riitä, eikä aina kaksi kertaa päivässäkään, pikkareita saa vaihtaa vähintään kerran päivässä kun ovat ihan hikimärät. Hyi.

noloa, mut mua vaivaa välillä kans. luulen et valkovuotoo enemmän sellaisina päivinä ja sit se alapään haju on sellainen no öö... vuotoinen. hehe. onneksi ei sentäs joka päivä, ehkä kerran viikossa.

Se, että olet raskaana :) Ihan normaali vaiva. Voi auttaa, jos käytät kankaisia kestopikkuhousunsuojia imemään hikeä, niin ei tarvi kokoajan olla vaihtamassa niitä pikkareita. Älä käytä kertakäyttöisiä, hikoat vaan enemmän! Talkkia taipeisiin, pesu pari kertaa päivässä, älä käytä saippuaa limakalvoille (karvoihin ok) niin et saa hiivaa. Mulla oli sama vaiva eka raskaudessa, kaikki pikkuhousut hikoilin pilalle. Nyt ei onneks oo :)

Mulla kanssa sama vaiva välillä mutta en ole raskaana :)
Aluksi luulin että mun alapäässä on joku tulehdus kun niin haisee, mut ei testistä mitään löytynyt joten oon päätelly että hiki sen täytyy olla joka haisee... kannattaa pitää sellaisia pikkuhousuja ja päällyshousuja jotka ei haudo, siis suosi puuvillaa :D

Yhteistyössä