Raskaana ehkäisyrenkaasta huolimatta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilyttää

Vieras
Olen käyttänyt nyt nuvaringiä viimeisen vuoden verran "ohjeiden mukaan", eli tyhjennysvuoto aina 3 viikon välein. Ensimmäisen renkaan aikana oli tiputteluvuotoa ja sen jälkeen kaikki on toiminut niinkuin pitää.

Nyt kuitenkin on alkanut epäilyttää. Viimeisimmän renkaan aikana alkoi ensin tiputteluvuoto noin viikko renkaan laiton jälkeen. Sitten vuoto muuttui runsaammaksi, välillä oli päiviä että täytyi käyttää kuukautissuojaa, välillä vuoto todella vähäistä. Viimeinen viikko kun rengas oli paikoillaan oli vuotoa epäsäännöllisen säännöllisesti. Raskaustestin tein viikko sitten, näytti negatiivista.

Pari viikkoa sitten olin järkyttävän väsynyt, oikeastaan olen vieläkin. Muutenkaan olo ei ole normaali. Kuukautisten pitäisi alkaa parin päivän sisään, rengas otettu eilen pois. Vuotoa ollut lauantaista lähtien samaan tapaan kuin menkkojen ollessa loppumassa. Edelliset oikeat menkat olivat normaalit.

Missä vaiheessa testin voisi tehdä että tulos olisi luotettava? Keskusteluita lukeneena joissa renkaasta huolimatta on raskauduttu, onkohan joku nyt kasvamassa minun sisällä?

Yhteistyössä