Raskaana, ei raskaana?! Kuukautisten odottelu TUSKAA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitikö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äitikö"

Vieras
Kaksi lasta jo ennestään, mutta enpä muistanut kuinka tuskaa ja ressiä on tämä odottelu, että saa tietää onko raskaana vaiko ei. Jätin pillerit pois ja yhtään oikeita kuukautisia ei ole vielä tullut, ilman suojaa on oltu monta kertaa.. Että mahdollisuus on ja tieysti oireita: nännit kipeät, maha turvonnut, paineen tunne, ovulaatiokin luultavasti kun olin niin kipeä kierron puoli välissä.. Nyt ei auta kuin odotella, voi kun joku vois sanoa onko se tapahtunu vai ei :D

Täällä toinen :/ mä tosin toivon että en oottais. Ennestään yksi lapsi ja toinen ei tällä haavaa todellakaan olis suunnitelmissa. Tai tässä kun olen jännitellyt, niin ei se ajatus vauvasta niiiiin kauhea olis.. :D
Meillä on kumit käytössä(=lue, jäivät kaappiin kännissä ) ja tuo eka taapero sai alkunsa aikoinaan ekasta yrityskuukaudesta. Siksi nyt puntti tutisee..
Ja oireita jos jonkunlaisia tääläkin :D mulla pahimpana nuo alavatsatuntemukset. painetta, kiristelyä, kuukautiskipuja...... :D

Ja täällä kolmas :) Mahdollista on, että olen raskaana, mutta en tiedä onko se hyvä vai huono asia. Odotan menkkojen alkamista, mutta samalla taas toivon, ettei ne alkaiskaan. Kamalia vihlaisuja alavatsalla ollut jo monena päivänä, yks aamu jopa venytellessä kävi kipeää. Ohimeneviä kuukautiskipujakin tuntuu. Nyt alkais oleen jo kp 29/28-30.....

Ja mullakin kaks lasta ennestään, tällä hetkellä kotihoidontuella ja syksyllä suunnittelin töihin menoa...

Täähän on just nyt sopiva ketju :)
Millos aiotte tytöt tytöt testailla? :) Mun pitää oottaa kuunvaihteeseen, tai siis voisin tehdä aiemminkin mut siinä vaiheessa menkat on ainaskin takuulla myöhässä.

täällä kans :D kuukautisten olis periaatteessa pitäny alkaa eilen, mutta ne on ennenkin heitelly päivän-pari, niin en vielä luule mitään.
jos ei viikonloppuna ala niin varmaan alkuviikosta täytyy testailla :)