Raskaana? Ei raskaana? Stressi? Mitä tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LKKR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LKKR

Vieras
Moi.

Mulla on tässä nyt ollut tilanne sellainen, että tavallaan toivon olevani raskaana mutta en tiedä mitä tämä on. Minulla oli kapseli vuodesta 2012 juhanbuksesta asti viime kuun puoleen väliin. Mulla ei oo kertaakaan kapselin laiton jälkeen ollut menkkoja (eikä vieläkään) ja sekin ihmetyttää kun olen kapselin poistattanut jo. Harrastin seksiä yhen henkilön x kanssa kapselin poistosta viikko jälkeen ja sitten nyt 5.12 yöllä. Heti 2päivän jälkeen ensimmäisen kerran kun olimme yhdynnässä niin sen jälkeen alkoi tulla suurta väsymystä ja alakuloisuutta. Myöhästyin joka päivä kaks-kolme tuntia koulusta ja veto kokonaan pois loppu päivän, tein testin ja oli nega. En siis tiedä kuinka nopeasti voisi plussa ylipäätänsä näkyä tai oireet tulla. Mulla on kaks kertaa ollut kovaa vihlontaa alavatsassa niin että oikee perseessä tuntuu. Ruokahalu ei niinkään ole muuttunut, mutta pakko jotain makeeta juotavaa olla koko ajan ja siis paitsi että yks tietty kotiruoka himottaa niin että voisin joka päivä syödä sitä pelkästään. Poltan tupakkaa, niin päivisin kouluruoan jälkeen tulee kunnon oksennus refleksejä niin että meinaa yökkö tulla ja jos muutenkin syön, niin useesti tulee niin että sormet kurkkuun olo. Nyt tuon torstai yön jälkeen mulla on mennyt reippaasti alle aski tupakkaa.. 10. Mulla on tänään alkanu nännit olemaan arat ja virtsaan normaallia enemmän.. Anteeksi ehkä hieman sekavasti kirjoitettu mutta Auttakaa, mikä mulla on?

Ihan vaan kapselin poisto laittaa hormonit vähäksi aikaa sekaisin. Pitäis asettua muutamassa kuukaudessa normaaliksi. Jos ei kuukautisia ala kuulua, voit tehdä testejä, mutta yleensä mahdollinen raskaus voi näkyä testissä luotettavasti vasta 2-3 viikkoa yhdynnän jälkeen.

Yhteistyössä