Raskaana ilman oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaisu

Vieras
Kertokaa kokemuksia. Olen ihan alussa raskaana, kuudennella viikolla. Kuukautiset jäi pois, mutta olo mitä mahtavin. Virtaa riittää, ei mitään pahoinvointia eikä muitakan oireita. Edellisessä raskaudessa etoi koko ajan. Onkohan tämä edes todellista?

Mulla on kaks kolmesta raskaudesta ollut oireettomia alussa, lopussa on tullut närästystä. Eka ja nyt tää kolmas (rv8) on tämmösiä ihmeellisiä, ei edes väsytä vaikka päivät suhaan 2v5kk ja 10kk lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mulla on kaks kolmesta raskaudesta ollut oireettomia alussa, lopussa on tullut närästystä. Eka ja nyt tää kolmas (rv8) on tämmösiä ihmeellisiä, ei edes väsytä vaikka päivät suhaan 2v5kk ja 10kk lasten kanssa.

Ei väsytä minuakaan. Yleensä olen illalla klo 22 aivan kuitti, mutta nyt olen heilunut melkein puoleen yöhön asti. Olo on rauhallinen, mutta silti tuska, että onkohan siellä kuitenkaan ketään...

minulla oli kanssa noin. viikolla kahdeksan tuli täydellinen kooma, paha olo vilu jne. kesti n. kaksi viikkoa ja sitten loppuraskaus olisikin taas ihanaa aikaa.

voi toki olla, että tuota pahanolon aikaa ei tule lainkaan.

Jokatapauksessa olet erittäin onnekas ja toivottavasti hyvä tuurisi jatkuu ja pysyt hyvin voivana :)

Minulla myös oli täysin oireeton raskaus ja nautin koko ajasta täysin rinnoin :) Närästystä oli loppu vaiheessa ihan hetken ajan ja sekin hoitui renniellä :) Nyt toinen haaveissa , tyttö reilun vuoden ikäinen.

Mulla oli aivan loistava olo n. rv 6+5 asti, virtaa riitti jne. mut sitten yhtenä yönä alkoi kuin salamaniskusta kamala pahoinvointi (jatkuvaa oksentelua läpi vuorokauden). Sitä jatkui seur. 4 kk, ja väsymys oli kova, kaikki virta poissa jne.
Joten onnea raskauden johdosta ja nauti hyvästä olosta! Eihän sitä tiedä jos ne oireet sitten tulevatkin ykskaks nurkan takaa.

Yhteistyössä