Rv 6 - kertokaa kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Raskauteni on siis tosi alussa, vasta rv 6 (maanantaina plussasin), eikä mulla ole yhtään sellainen olo että olisin raskaana. Välillä en edes muista, että olen raskaana. Mulla on jo kaksi raskautta takana, ja ne oli jotenkin alusta saakka "vahvoja" kokemuksia, pahoinvointia/kuvotusta oli heti kun plussasin ja muutenkin raskaus oli koko ajan enemmän tai vähemmän mielessä. Ja nyt - olo on ihan tismalleen samanlainen kuin ei-raskaanakin.

Mulla oli alkuraskaus aina viikkoon 7. asti täysin oireeton, mutta sitten iskikin pahoinvointi ja ruokahaluttomuus ja "huonot" himot päällensä ja kestivät viikolla 30. asti! Et sanoisinpa että nauti nyt :D

mulla nyt 6+4 ilmeisesti, ja eipä ole oireita.. No rinnat on kipeät, mutta ei muuta. Aiemmassa raskaudessa oli kans paljon voimakkaammat oireet, mutta se oli tuulimuna. Nyt sormet ja varpaat ristissä toivotaan että tämä kasvaisi isoksi ja vahvaksi ja päätyisi vielä meille sitten joskus ensi vuoden alussa :D

(täytyy vielä lisätä, että eilen kaadoin pois monta päivää kaapissa seisoneen tonnikalasalaatin, ja kolme kertaa kävin kakomassa ennen kuin kuppi oli tyhjä. Tosin se olisi voinut sattua ilman raskauttakin, koska voitte kuvitella mille haisee vanha tonnikala, eli ei tonnikalaa enää mulle kiitos.iyf)

Vuotoa on ollut jonkin verran, jonka vuoksi kävin ultrassa, kaikki hyvin ja syke näkyi hyppivän siellä jo :)

Alkuperäinen kirjoittaja siiris:
Mulla oli alkuraskaus aina viikkoon 7. asti täysin oireeton, mutta sitten iskikin pahoinvointi ja ruokahaluttomuus ja "huonot" himot päällensä ja kestivät viikolla 30. asti! Et sanoisinpa että nauti nyt :D

Samaa mieltä. Niitä oireita ehtii tulla ja ne ei kaikki ole kivoja. Nauti nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raskauteni on siis tosi alussa, vasta rv 6 (maanantaina plussasin), eikä mulla ole yhtään sellainen olo että olisin raskaana. Välillä en edes muista, että olen raskaana. Mulla on jo kaksi raskautta takana, ja ne oli jotenkin alusta saakka "vahvoja" kokemuksia, pahoinvointia/kuvotusta oli heti kun plussasin ja muutenkin raskaus oli koko ajan enemmän tai vähemmän mielessä. Ja nyt - olo on ihan tismalleen samanlainen kuin ei-raskaanakin.

Mulla ei oo tähän kuin huonompi kokemus.. Ihmettelin kun oli niin-ei raskaana oleva olo, että raskaus unohtui, alkuun pelkäsin että kaikki ei oo kunnossa, mut mies sai vakuutettua mulle, että tää vaaan oli erilainen raskaus. No, np ultrassa todettiin sitten rv 10+6 että kyseessä oli keskeytynyt keskenmeno.

En nyt sano että sulla olis sama tilanne edessä, mutta tässä oma kokemukseni.

Mulla tuli kaikki oireet vasta vkolla 12, oksensin 2 vkoa putkeen ja nukuin n. 17 tuntia päivässä, sitten hellitti vkoon 16 mennessä ja muuten ei ole ollut yhtään mitään!

Uusimmat

Yhteistyössä