Raskaana ja ällöttää tämä olemus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äää"

Vieras
Kamala olo. Lapsi on toivottu, mutta silti ällöttää tämä raskaus :/ Vielä olisi kahdeksan viikkoa jäljellä...

Ensinnäkin tämä maha. Tunnen itseni lihavaksi. Olen tottunut timmiin kroppaan joten tämmönen plösöily ei tunnu ollenkaan kivalta.

Toiseksi paino. Olen lihonut 10kg vaikka olen katsonut tarkkaan mitä syön ja liikkunut paljon.

Kaiken lisäksi ällöttää kun en löydä mitään vaatteita töihin. Minun täytyy pukeutua asiallisesti ja siististi (jakkupukuja jne.), mutta en löydä mitään kaunista päällepuettavaa. Tekisi mieli vain laittaa kollarit ja miehen paita..

Muilla ollu tämmöistä fiilistä?

Kuule ihan sama fiilis ja 18 viikkoa jäljellä, ällöttää olla tällainen kömpelö ja ruma ja lihava. En muistanutkaan taas kuinka inhoan olla raskaana, onneks tää lapsi on todellakin viimeinen (ja ihan toivottu ja odotettu on mutta mä vaan en pidä raskaanaolosta).

No hyvä etten ole ainut.

Ärsyttää kun kaverit ja tutut hehkuttavat miten ihanaa raskaana oleminen on, minä vain en ole keksinyt vielä yhtäkään ihanaa asiaa :D

:D No niinpä.

Tässä raskaudessa mulla on vaivana vielä ihan helvetilliset liitoskivut (tai jotain vastaavaa) ja kävely tekee niin kipeetä jo tässä vaiheessa että innolla odotan kuinka kömpelö ja lihava mä loppujen lopuksi tulen olemaankaan.
Sen siitä saa kun alkaa vielä ikäloppuna lisääntymään...

Yhteistyössä