plaah tänne ei ois kyl pitäny kirjottaa mitään.. mut kun kerran alotin niin... siis onko kaikilla tosissaan noin silonen kuva maailmasta? kysyin että onko hölmöö erota raskaana ollessa ja nyt tässä ruoditaan mun mielenterveyttä.. voin nyt kertoa että olin ihan hyvällä ja empaattisella terapeutilla, opin tuntemaan itteni liiankin hyvin ja tiedän tasan jokaikisen syyn miksi reagoin asioihin niinku reagoin jne.. mut pointtihan on se, etten jaksanu vängätä itteni normi-ihmisen rooliin ja tulla helpoksi, hyväksi ja perusonnelliseksi, kun en oo semmonen... eikä mulla oo kiinnostusta semmoseks ryhtyä, tykkään olla oma itteni ja väsyn semmosten helppojen, ns. henkisesti terveiden ihmisten seurassa kun ne on niin TASAPAKSUJA.. tää nyt meni ihan off topic, mutta rohkaisisin muitakin tajuamaan sen, ettei kaikkia virheitä tarvitse korjata.. että jos kellään on mielipide siitä pitäiskö jäädä suhteeseen lasten takia niin se on tervetullut mutta en jaksa enää kuunnella tota "mee nyt parantaa ittes"-jorinaa kun, kuten sanoin, mulla ei oo mitään kiinnostusta mahtua yhteenkään "parisuhde" tai "yksilö" muottiin..