Raskaana ja halut menneet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mägmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mägmä

Vieras
...ja mies rutisee monta kertaa päivässä: "Miks mä en kelpaa?" "Mitä mä voisin tehä, että mä olisin haluttavampi?" Ja muuta samankaltaista shittiä!

Onko teidän muiden ukot tuollaisia ääliöitä??

Ennen raskautta mies saattoi useasti olla liian väsynyt seksiin ja nyt kun minä olen raskaana ja ihan mega väsynyt ja halut menneet, niin maailma kaatuu ja mulle ruikutetaan pitkin päivää....

Miksi se on niin saaterin vaikeeta ymmärtää, että raskaana ollessa ne halut vaan voi yhtäkkiä kadota??

Siinä menikin tovi ennenkuin viitsin ukolle tuosta (halujen loppumisesta) kertoa, koska arvasin tuon ruikutuksen olevan sitten edessä :( Mutta enää en vaan jaksanut seksiä ilman haluja vain miehen mieliksi...

Miten teillä ovat nuo halut menneet ja koska tulleet takaisin?? Itellä nyt rv9+2 ja noin viikon ovat olleet kateissa nyt halut...

mulla riitti kyllä haluja raskausaikana mutta väsymys oli jotain niin järkyttävää että uni voitti seksin mennen tullen.... mies ei kyllä koskaan valittanut mitään... mulla tää väsymys kesti lähes rv30 asti... mutta nyt osat onkin kääntyneet toisin päin.. minä olen hirveässä puutteessa kun mies on taas niin rätti väsynyt talonrakennuksesta ettei jaksa seksistä välittää pätkääkään. mä nyt sitte yritän kiltisti olla vinkumatta... :D

No eipä minullakaan tulleet ne halut takaisin ennen kuin 30 viikon jälkeen. Tosin seksiä kyllä harrastettiin ehkä kerran viikossa, tai sitten hoitelin miehen vaikka suullisesti ettei tuntenut itseään ihan torjutuksi.

Mulla lisää väsymystä tekee pitkät työpäivät...päivät jolloin mulla on aamuvuoroja, herään 04.30 ja illalla pääsen nukkumaan aikaisintaan 22.30...Päikkäreitä en saa otettua, koska vanhin lapseni (4-vuotias) ei niitä nuku...ja hoidettavana vielä miehen 2-vuotias...
Saan keskimäärin nukkua yössä 6-7h ja sitten ihmetellään miksi olen niin väsynyt...joo-o...enpäs tiiä...

Miehet ovat monesti törppöjä, ei tuohon voi muuta sanoa. Noista halujen muuttumisesta raskauden aikana löytyy kyllä mustaa valkoisella neuvolan esitteissä yms., mutta ei auta. Minunkin mieheni kärtti seksiä ihan loppuun saakka, ainoastaan alkuraskauden pahoinvoinnin aikaan uskoi, ettei minua huvita. Sen jälkeen oli aina vonkaamassa. Luulin että valtavaksi paisunut mahani olisi hillinnyt haluja, mutta ei:O

Nou! Ei me olla törppöjä. Ette usko miten testosteroni laittaa miehen hulluuden partaalle jos joutuu olemaan ilman. On tietty totta, että pitäisi ymmärtää, että on aikoja kun toista ei haluta. Mutta vaikka sen ymmärtäisi, ei se helpota tuskaa. Muistan kun joskus nuorena tuntui, että kuolema tulee ellei pian saa. Silloin on hyyyvin vaikea olla vonkaamatta.

Ei kai mies mikään törppö ole. Helposti torjuttaessa tulee sellainen olo, että syy on itsessä - ainakin jos torjutaan usein. Tietty pitäisi oivaltaa, että raskaus muutta hormonitoimintaa. Perustele biologialla: biologisesti ei ole mitään järkeä harrastaa seksiä silloin, kun on jo paksuna. Kroppa varmaan toimii niin, että haluttaa silloin, kun pitäisi lisääntyä ja silloin, kun homma on jo hoidossa ja vauva tulolla, ei haluta.

Alkuraskaus oli kyllä kaikkea muuta kuin haluja herättävä... koko ajan tuntui että oksennus on kurkussa, mieti siinä sitten seksiä??? Ja ei kyllä tullut mieleen hoidella miestä suullisesti!! :) Sai ihan itse hoidella hommat jos halutti. Lehti kouraan tai netti auki....

Onneksi mies ymmärsi tilanteeni ja ei vongannut vaan kysyi silloin tällöin olenko väsynyt/huono oloinen joten alussa meni muutama viikkokin ettei meillä oltu yhdessä seksihommissa.

Seuraava vaihe oli sellainen että mies lähti aamulla töihin, päivällä minulla olisi tehnyt mieli ihan kauheasti ja illalla lasten mentyä nukkumaan olin ihan kuitti :) että se siitä seksistä sitten..

nyt on halut ja virta taas palanneet, viikkoja 19... Että kyllä kai se siitä suttaantuu ajan kanssa.

Sano miehellesi että hän on osa syyllinen oloosi kun siemenen luovutti :)

Mulla on 13. raskausviikko menossa ja halut nollat, valehtelematta: ollaan harrastettu kerran seksiä KOKO tänä aikana; ja sekin jäi kesken koska mua alko oksettaa eli ei tultu. siitäkin on jo n. 5 viikkoa.. :O Miestä ärsyttää, ja on myöntäny sen avoimesti. Mä vaan paskon ja oksennan. =)
Ehkä sit joskus :D

Mullakaan ei oo haluja vaik viikkoja on yli 20... Mut mun ukko on reissuhommis,ja viikot pois,joten siinä mieles helpompaa ;-)
Kyllä mä yleensä viikonloppuna kuitenki suostun,koska en yksinkertasesti jaksa sitä vonkumista. Ja kyl mullekki se iso O tulee sillon ,ku lelujaki on joskus käytös :-D
Mut a.p.lle vois sen neuvon antaa,et selittää miehelleen,miks ei nyt haluta. Ainaki mun ukko sen ymmärsi...

Alkuperäinen kirjoittaja mägmä;22506206:
Miten teillä ovat nuo halut menneet ja koska tulleet takaisin?? Itellä nyt rv9+2 ja noin viikon ovat olleet kateissa nyt halut...

Kaksi raskautta on mennyt aika haluttomasti kokonaan, yhdessä taas olin lähes läpeensä kiimainen :O

mua haluttanu raskauksien aikana ihan järkyttävästi varsinkin alkuraskaudessa.... sitte ku maha rupes oleen suht iso rv30 jälkeen rupes halut hieman tasaantumaan...

Yhteistyössä