Raskaana ja hiiva.. vai mikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut

Vieras
Olen raskaana.. ja nyt mulla tuossa emättimen suulla on pientä kutinan tuntua.. neuvola oli 2viikkoa sit ja sillon pissa oli puhdas.. vai mitä net siitä pissasta katsoo?

Vai voiko tää olla jotain muuta?

Mulla oli raskauden alussa emätintulehdus,kylläkin oireeton,ja siihen sain emätingeeliä.. ens kuun puolella ois neuvolalääkäri,pitäiskö hällä tehä uudestaan mulle papa,jos vaikka toi kuuri ei oo auttanu ja se ois sitä??

Mulla oli esikoista oottaessa hiiva suunnilleen puoleenväliin raskautta tosi usein. Sit otin lääkärin neuvosta käyttöön apteekin Lactasyd -nimisen intiimipesunesteen ja aloin syödä Gefilus-kapseleita. Sen koommin ei hiivaa näkynyt. Nyt oonkin syönyt Gefilus-kapseleita alkuraskaudesta asti eikä hiivaa oo ollut ainakaan toistaiseksi

Siis alkuraskaudessa mulle tehtiin papa ja sen kautta selville saatiin että oli emätintulehdus..
Mitä muita oireita hiivaan sit kuuluu??
Koskaan aiemin ei ole ollut hiivaa..
Voiko se vaikutaa jotenkin kohdussa olevaan lapseeni?

No, mulla oli hiivan aikaan aina kellertävää vuotoa. Kerran oli niin paha että levisi nivusiin asti. Mulla raskausaikana oli todella usein hiiva ja kun sain antibioottikuureja muutaman sen aikana niin nousi kamalaksi! Alapää ihan haavoilla ja kellertävää valkovuotoa ja sitten kutisi ja kutisi. Onneksi ei enää ole ollut raskauden jälkeen.

Yhteistyössä