Raskaana, ja kiukkuinen koko ajan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äkäinen karhu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äkäinen karhu

Vieras
Vitutt@@! Oon koko ajan kuin perseelle ammuttu karhu. Kiukuttelen, itken ja loukkaannun ihan tyhmistäkin asioista. Niin, olen tosiaan raskaana, saanko syyttää raskaushormoneja? Eikö raskaana olevan pitäisi hehkua ja olla onnellinen, minä vain itken ja kiukutten :( Saanko mennä talviunille loppuraskauden ajaksi?

Ei ole ollut sellaisia. Läheisiä (ja muitakin) pitääpystyä ja osata kohdella kunnioittavasti. Kenellekään ei saa rähistä millään tekosyillä, vaikka ärsyttäisikin. Hillitse itsesi.

Tänään tuli rv 28 ja oon ihan samanlainen. Kiukut yritän pitää sisällä ja makkariin pakenen itkemään sen kerran päivässä ainakin. Normaalisti en itke oikeestaan ikinä ja pinnakin on todella pitkä. Jännä mitä ne hormonit voi ihmiselle tehdä. :P

Selvennempä vielä, että en ole ilkeä. Suutun helposti ja alan itkemään, sillä tarkoitan kiukuttelua. Ukko siirty sohvalle kun käskin sitä antamaan enemmän tilaa, silläkun on tapana nukkua keskellä sänkyä ja mä mahdun nukkumaan just ja just kyljelleen sängyn reunassa. Että minäpä nyt menen itseeni, ja mietin vielä lisää mikä minussa on vikana, enkö muka kunnioita läheisiä jos alan itkemään helposti ja olenko tosiaan ilkeä...

Hei, mulla on kans rv14 ja tunteet on kyllä ollu pinnassa, naurattaa, itkettää, naurattaa ja taas itkettää. Oon ollu aina aika temperamenttinen ihminen, vois sanoo että ehkä jopa aika äkkipikainen tunteiden suhteen. Puhun mitä sylki suuhun tuo, siis puhun ja ajattelen vasta sitten, ja sen takia on joskus niitä väärinkäsityksiäkin syntynyt. Nytkin raskausaikana, oon muutaman kerran alkanut itkemään ihme tilanteissa, ja se ärsyttää kun ihmiset ei välttämättä ymmärrä, tai edes osaa kysyä että mikä mulla on, tai onko kaikki hyvin, katsotaan vain ihmeissään että no mikäs tolle hullulle tuli :D No mut ei voi mitään, jotkut ihmiset on tunteellisia, ja näyttää tunteensa, ja tää raskausaika tuntuu vaan korostavan niitä tunteita. Jotkut ihmiset sitten osaavat "hienosti" patoa ne tunteet sisäänsä ja itkevät yksin jossain makuuhuoneessa. Kullakin tapansa.

Yhteistyössä