R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Joo, älä välitä. Minulla oli sama homma alkuraskaudessa. Meni ohitse aika hyvin, mutta edelleen aika ajoin salaatti tökkii...![]()
ps. muistathan käyttää Raskaus-monivitamiinivalmistetta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Joo, älä välitä. Minulla oli sama homma alkuraskaudessa. Meni ohitse aika hyvin, mutta edelleen aika ajoin salaatti tökkii...![]()
Syön foolihappoa vain...
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Joo, älä välitä. Minulla oli sama homma alkuraskaudessa. Meni ohitse aika hyvin, mutta edelleen aika ajoin salaatti tökkii...![]()
Syön foolihappoa vain...
Jos ei syö monipuolisesti, niin kannattaa harkita noiden raskaus-vitamiinien syömistä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mitaviini:Joo vitamiineja kehiin! Raskaus-MultiVitat on musta parhaita, koska niissä on lisäksi kalsiumia. Ovat kalliimpia kuin muut, mutta kannattaa pitää huoli myös kalkin saannista. Tietysti jos syö paljon maitotuotteita niin sillä ei niin väliä. Ja outoa, mulla oli ekassa raskaudessa oikein kasvisten himo, samoin kuin nyt. Karkit taas ei maistu. Aloin epäilemään raskautta viime viikolla siitä kun pitkästä aikaa alkoi kurkku ja tomaatti oikein himottamaan.Ja samalla oli tietty muitakin oireita. Mutta jännä miten erilaisia ällötyksiä/himotuksia ihmisillä on raskaana ollessa!