Raskaana, kenelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miumiu94
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miumiu94

Vieras
Seurustelen ja käytän pillereitä, mutta niitä on päässyt aina silloin tällöin unohtumaan. Nyt oon kai raskaana, mutta on vähän ongelma..

Olin sängyssä pomon kanssa pikkujouluissa aika lähellä joulua (tai "sängyssä", tyhjässä toimistossa paukutti mua pöytää vasten) ja tuli sisälle. Mun mielestä en siihen aikaan oo unohdellu pillereitä, mut en oo ihan varma.

En tiedä kenelle nyt puhuisin mitään, pomokin naimisissa, eikä tulis mieleenkään mennä sanomaan sille. Haluisin selvittää vähän asioita, ennen kui poikaystävälle mitään sanon. Miten tarkkoja ne testit on jotka kertoo sen raskausajankohdan?

Noi pillerit pistää kaiken nii sekaisin, et menkat saattaa olla koko ajan tai olla poissa monta kk.. cerazzette, ei kauheen hyvät musta.

Ja kiitos vaa onnitteluista, emmä oo ikinä kuvitellu etten vois raskaaks tulla jos seksiä harrastan. Poikaystävän kaa melkein avoin suhde, silläkin ollu muita.. Toimarin ihan oma päätös pettää vaimoaan, se ei oo mun syy

Jepjep, en oo sihteeri enkä mikään miestennielijä, ihan normaalisti käyttäytyny ja pukeutunu töissä mut toimari ollu kimpussa ihan alusta lähtie.

Lähin saunatiloista hakemaan laukkuani kun äijä tulee pyyhe päällä perässä ja halailee yhtäkkii takaapäin, hiprakassa laskin nopeesti että, no pyyhkeen alta tuntu jotain ihan kunnollisen kokosta, mun tekee mieli, mä voin tehä tän, äijäkään ei oo liian kännis ja annoin mennä. Sanoin et tulis vaik pyllylle mut ei.

Kävi mitä kävi, ei sille enää mitää voi.

Nyt miettisin sinuna ihan oikeesti pari kertaa että ootko valmis kantamaan vastuun lapsesta, vai oisko viel kuitenki kivempaa jatkaa muutama vuos tollai kevyellä meiningillä "mä voin tehä tän" :)

Se ultra. Voisikohan neuvola antaa maksusitoumuksen jos soitat ja sanot ettei sulla ole hajuakaan raskauden kestosta. Olitko ajatellut että keskeytät jos ei ole vielä pitkällä? Sen voidi kans sanoa neuvolassa, vaikka sit et edes olisinharkinnutkaan sellaista.
Itse en ihan hirveesti luottais niihin testeihin miten pitkällä raskaus on. Antaisin niille ehkä +/- 3viikkoa.

kiitos asiallisista vastauksista.

ja joo, eihän yhtään lasta maailmassa ole hankittu ennen kuin on 35v, papin aamenet, vanhemmuuskoulutus, 3 vuoden yritys ja 300 vauvaopasta hyllyssä. Ja jos onkin, ne lapset on eka kuolleet ja sitten huostaanotettu. Just tossa järjestyksessä.

Jos isästä ei ole varmuutta, suosittelen ihan jo sen takiakin keskeytystä.

Toivotaan nyt, ettet ole raskaana.
Ei yksikään lapsi ansaitse syntyä tilanteeseen, jossa elämä on epävakaata eikä isästäkään varmuutta. Mieti sillä tavalla, yritä unohtaa nyt oma napa ja ajatella jälkeläisen parasta.

Vaikka en ole takakireä, niin mun elämä ei oo mitenkään epävakaata. Säännölliset yli 3k tulot, tutkinto, oma kämppä, en ryyppää (täällä sitä kai sanotaan juhlimiseksi, musta se on ryyppäystä)

Tiedän, et jos oma mies on toi mahdollinen toimari ees ajatuksen tasolla, niin nyppii ja haluutte ajatella että oon joku blondipissis joka söi teidän viattoman miehen. Oma oli valintansa.

Surullista, että äiti-ihmoset täällä neuvot tekemään keskeytyksen, koska isästä ei ole varmuutta! Aina se tilanne ole ideaali, mutta sehän ei vähennä äidin rakkautta lasta kohtaan.
Jos kokee itse olevansa valmis kantamaan vastuun teoistaan ja lopputuloksesta, on mielestäni aivan käsittämätöntä muiden sanoa, että keskeytys olisi jotenkin parempi vaihtoehto.

Ja kyllä, minä sain ekan lapseni nuorena, enkä ole päivääkään katunut vaikka vaikeita aikoja on mahtumut sekaan. Nyt lapsia on jo kolme, ja ikäeroa nuorimman ja vanhimman välillä on 11v :)
Olen onnellisesti naimisissa, vaikkakaan mieheni ei ole esikoiseni isä.

Vaikka en ole takakireä, niin mun elämä ei oo mitenkään epävakaata. Säännölliset yli 3k tulot, tutkinto, oma kämppä, en ryyppää (täällä sitä kai sanotaan juhlimiseksi, musta se on ryyppäystä)

Tiedän, et jos oma mies on toi mahdollinen toimari ees ajatuksen tasolla, niin nyppii ja haluutte ajatella että oon joku blondipissis joka söi teidän viattoman miehen. Oma oli valintansa.

No nyt paljastu provoksi, jos toi -94 on sun syntymävuotesi.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Mäkin uskon että äiti-ihmisiä pelottaa. Pelottaa se, että ne ei ois ite uskaltanu osa ees muuttaa kotoaan pois samanikäisenä kuin itse olen. Pelottaa se, et niiden omat miehet saattaa olla huonoilla teillä. Ja pelottaa se, että ne ei saakkaan itelleen ylemmyydentunnetta ja mielenrauhaa sillä, että kaikki mun ikäiset on äidin helmoissa tukkaansa vaalentavia pissiksiä, jotka potkastaan sen vuoksi itkien aborttiklinikalle, ja sitten oppimaan tekosistaan.

Mäkin uskon että äiti-ihmisiä pelottaa. Pelottaa se, että ne ei ois ite uskaltanu osa ees muuttaa kotoaan pois samanikäisenä kuin itse olen. Pelottaa se, et niiden omat miehet saattaa olla huonoilla teillä. Ja pelottaa se, että ne ei saakkaan itelleen ylemmyydentunnetta ja mielenrauhaa sillä, että kaikki mun ikäiset on äidin helmoissa tukkaansa vaalentavia pissiksiä, jotka potkastaan sen vuoksi itkien aborttiklinikalle, ja sitten oppimaan tekosistaan.

Nimenomaan!
Mä olen tosiaan se erilainen äiti-ihminen, joka jaksaa kannustaa sua.
Johtuuko siitä, että olen sinut itseni kanssa, voi luottaa puolisooni vaikkakaan en sinisilmäisesti. En tiedä. Mutta mulla ei ole tarvetta lytätä muita ja moralisoida.

Mene sinne ultraan ja selvitä raskauden kesto = hedelmöittymisen ajankohta.
Jos se osuu pikkujoulujen aikoihin, taidat olla isojen asioiden äärellä. Jos ei, voit iloita miesystäväsi kanssa raskaudesta :)

"Tui tui pikkuinen" Okei :D

Oon lukenut tätä palstaa paljon. Ja huomannut (sama mikä tosielämässä) että mua 20+ vanhemmat ihmiset sählää elämänsä, suhteidensa ja vieläpä lapsiensa kanssa pahemmin, kun mitä itse pystyisin vaikka yrittäisin. Lisäksi hirveellä joukolla hyökätään yhden ihmisen kimppuun, ja syy on aina yhden yksittäisen äidin, ei kenenkään muun, ei etenkään miehen vaikka se ryyppäisi ja nussisi ympäri kyliä.

Siksi, anteeksi vain, "uhoan" kun en viitsi ottaa vastaan "neuvoja" ihmisiltä, joiden elämä ei ole millään tavalla järjestyksessä vaikka on harjoitelleet sitä tuplasti kauemmin kuin itse.

"Tui tui pikkuinen" Okei :D

Oon lukenut tätä palstaa paljon. Ja huomannut (sama mikä tosielämässä) että mua 20+ vanhemmat ihmiset sählää elämänsä, suhteidensa ja vieläpä lapsiensa kanssa pahemmin, kun mitä itse pystyisin vaikka yrittäisin. Lisäksi hirveellä joukolla hyökätään yhden ihmisen kimppuun, ja syy on aina yhden yksittäisen äidin, ei kenenkään muun, ei etenkään miehen vaikka se ryyppäisi ja nussisi ympäri kyliä.

Siksi, anteeksi vain, "uhoan" kun en viitsi ottaa vastaan "neuvoja" ihmisiltä, joiden elämä ei ole millään tavalla järjestyksessä vaikka on harjoitelleet sitä tuplasti kauemmin kuin itse.

No miksi tulit kysymään täältä neuvoa, enkä usko että täällä kukaan on niin tyhmä että panee pomoansa samantien kun se tulee kännissä halailemaan pyyhe päällä

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Halusin saada jotain tietoa noista aikaa näyttävistä raskaustesteistä, ja sainkin. Eli rakenneultraan, ei kannata niihin testeihin luottaa. Ja mä nimenomaan haluan tietää sen ajan, etten poikaystävääni isäksi huijaa. Sekin tuntuu olevan täällä melkein sallittua.

Kaikki muu moralisointi oli ylimäärästä, mutta totta kai tiesin että aihe kuumentaa tunteita joillain, joilla ei ole asiat ihan yhtä hyvin kuin esim hmm... -nimimerkillä. Pysypä ylhäällä niin kauan, että sain asiallisetkin vastaukset. Että kiitos vaan kaikille paiseilijoillekin.

Halusin saada jotain tietoa noista aikaa näyttävistä raskaustesteistä, ja sainkin. Eli rakenneultraan, ei kannata niihin testeihin luottaa. Ja mä nimenomaan haluan tietää sen ajan, etten poikaystävääni isäksi huijaa. Sekin tuntuu olevan täällä melkein sallittua.

Kaikki muu moralisointi oli ylimäärästä, mutta totta kai tiesin että aihe kuumentaa tunteita joillain, joilla ei ole asiat ihan yhtä hyvin kuin esim hmm... -nimimerkillä. Pysypä ylhäällä niin kauan, että sain asiallisetkin vastaukset. Että kiitos vaan kaikille paiseilijoillekin.

He-hee. Kuulostaa ihan Kolmas pyörä-blogin fiktiolta. Kirjoittaja ei ole takuulla syntynyt vuonna -94. Harva 19-20v omaa tutkinnon ja kirjoitustyyli ei vastaa YHTÄÄN tuota ikää. Ap taitaa pitää meitä ihan idiootteina.

p.s. Mun mies on toimari :). Pus pus!