Raskaana, kipeänä, mies potki aamulla ylös sängystä koska

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
"piti päästä pilkkomaan puita". Mies lomalla ja KOKO päivä aikaa tehdä tuo homma. Minä olen ollut useita päiviä flunssassa ja lisäksi olen raskaana puolessa välissä, kotona 3v lapsi. Itsellänikin siis on nyt loma. No mies klo 9 herätti todella äkäisesti että pitää päästä pilkkomaan puut (hän kun siis kerrankin heräsi klo 7 lapsen kanssa). Olen kuulemma laiska ja veemäinen ämmä, kun en päästä häntä hommiin. Aamu meni itku kurkussa koska olen oikeasti todella väsynyt. käyttäytyisikö muiden miehet näin?

Se ei oo tottunu olee sen lapsen kanssa kahestaan, ei osaa olla ja siks sitä kiukuttaa?

Mun iskä ei ainakaan osannu yhtään olla pienten lasten kanssa, eikä komentaa/ tms kun lapset teki kaikkee älytöntä

No kyllä mä tavallaan ymmärrän sitä..Mielelläni itekki hoitaisin heti aamusta tollaset hommat alta pois ettei mee koko päivä puusavotassa...

Mut ei siitä nyt vittuilemaan tarttis miehen ruveta jos nukkuu vähä pitempään..

Ei tarvitse herätellä, herään itse aina aikaisemmin, viimeistään kuuden aikoihin. Siis olen sitten vaikka töissä, lomalla, äitiyslomalla, sairaana yms niin aina näin mennään.

Mun mies ei käyttäytyis noin. Raskausaikana anto mun levätä ja sain paljon huomioo. Nyt kun lapsi on maailmassa, niin toisinaan antaa mun aamusin nukkuu rauhassa ja hoitaa meijän tyttöö sillä aikaa. Muutenkin ottaa mut joka asiassa huomioon ja huomioi todella paljon, ainakin tuntee ittensä rakastetuks. Toki meilläkin omat erimielisyytemme on, koetetaan vaan aina puhua ja selvittää mistä kenkä puristaa. Mut ei siltikään vihasina ilkeillä toisillemme, puhutaan vaan asioista tiukkaan sävyyn. Kertaakaan ei olla toisiamme haukuttu, jotenkin lapsellista touhua ja naurettavaa. Kipeenä saan olla ja nukkua.

Ei käyttäytyisi koska tietäisi että jos tulisi mut raskaana ja kipeänä herättämään jonkun noinkin tärkeän syyn varjolla, saisi kuulla siitä ja kovaan ääneen. Ja olisi muuten ihan turha ainakaan mitään vastapalveluksia odottaa kun herra itse suvaitsee seuraavan kerran sairastaa. Onneksi se nyt ei yleisesti ole ihan noin ajattelematon muutenkaan. Jaksuja ja paranemista :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
"piti päästä pilkkomaan puita". Mies lomalla ja KOKO päivä aikaa tehdä tuo homma. Minä olen ollut useita päiviä flunssassa ja lisäksi olen raskaana puolessa välissä, kotona 3v lapsi. Itsellänikin siis on nyt loma. No mies klo 9 herätti todella äkäisesti että pitää päästä pilkkomaan puut (hän kun siis kerrankin heräsi klo 7 lapsen kanssa). Olen kuulemma laiska ja veemäinen ämmä, kun en päästä häntä hommiin. Aamu meni itku kurkussa koska olen oikeasti todella väsynyt. käyttäytyisikö muiden miehet näin?

Jos olet oikeasti todella väsynyt niin miksi et ole nyt nukkumassa. Itselläni väsyttää aina aamuisin, mutta pakko nousta, kun velvollisuudet kutsuu eli lapset, työ, kotityöt. Oli arki tai pyhä niin aina on jotain minkä takia on pakkon nousta ylös aikaisin, vaikka kuinka väsyttää. Sait nukkua kuitenkin yhdeksään saakka eli aika myöhään.

itse nousen lasteni kanssa jo 6lta joka aamu. oli mikä päivä tahansa. olen juuri tällä hetkellä 32vkolla raskaana ja on oksennustauti,kuumetta.angiinaa ja räkätautia. minulla on 1,5v ja 5v pojat. tänä aamuna kuin valitin huonoa oloa niin mieheni läsähti sohvalle makaamaan ja avasi tietokoneen. vasta kun nuorimmainen poika rupesi huutamaan jo nälkäänsä niin se rupesi tekemään puuroa, mitä olin pyytänyt tekemään jo ajat sitten ja mitä se ei koskaan tee. enkä kyllä vaadikkaan. tästä eteenpäin oli koko perhe kaaoksessa kun minä makasin sängyn pohjalla, aina välillä auttamassa tarvittaessa. muta kyllä huomasin kuinka äitiä vain perheessä tarvitaan. ja toisin sanoen mihinkä se miehen opettaa.

Yhteistyössä