Raskaana(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Aamulla heräsin,maha oli tosi kipeä ja arka ja oksensin kaksi kertaa.
Synnytyksestäni on kulunut vasta 8 viikkoa, mutta kun 3 viikkoa oli kulunut rakastelimme mieheni kanssa. Ja sen jälkeen säännöllisesti. Ilman ehkäisyä.
Nyt mietityttää, josko olisin raskaana. Olen kylläkin täysi imetyksellä mennyt vauvani kanssa mutta sehän ei ole ehkäisy keino. Ja minä kun tulen todella herkästi raskaaksi.....mm...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Aamulla heräsin,maha oli tosi kipeä ja arka ja oksensin kaksi kertaa.
Synnytyksestäni on kulunut vasta 8 viikkoa, mutta kun 3 viikkoa oli kulunut rakastelimme mieheni kanssa. Ja sen jälkeen säännöllisesti. Ilman ehkäisyä.
Nyt mietityttää, josko olisin raskaana. Olen kylläkin täysi imetyksellä mennyt vauvani kanssa mutta sehän ei ole ehkäisy keino. Ja minä kun tulen todella herkästi raskaaksi.....mm...

Kannattaisiko käyttää ehkäisyä?Vai haluatteko toisen vauvan?

Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:
Oispa ihanaa, jos oisit jo raskaana! Mulla kohta 9kk synnytyksestä, eikä vieläkään ole tärpännyt. Kakkonen ei ole yhtä nopsa saamaan alkunsa kuin tuo esikko...

Mulla alkoi menkatkin esikoisen jälkeen 8,5kk ja toisen jälkeen 11kk synnytyksestä. :D Sitä ennen ei siis raskautuminen olisi onnistunut.

Tärppionnea sitä kaipaaville. :wave:

mulla ei kolmannen ja neljännen välissä kerenny alkaa menkat ollenkaan =) tulipa neljännen synnytyksen jälkeen sitten senkin edestä |O ( 2vk:n välein ja vuoto 10päivää )

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
mulla ei kolmannen ja neljännen välissä kerenny alkaa menkat ollenkaan =) tulipa neljännen synnytyksen jälkeen sitten senkin edestä |O ( 2vk:n välein ja vuoto 10päivää )

Mullakaan ei ehtiny alkaa pojan jälkeen menkat ollenkaan kun taas olin maha pystyssä :D

Saa nähä kuinka nyt käy, saadaanko kolmatta lainka.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siulla pia ilmeisesti ensimmäisillä lapsosilla ikäeroa vuosi?

on niillä 1v7kk. eka syntyi helmikuussa 2002 ja seuraava elokuussa 2003
seuraavalla parilla ikäeroa on 1v5kk ja nyt tulee sit 1v2kk jos kaikki menee hyvin. olipas sekava sepustus :D

Yhteistyössä