Raskaana kuukautisten jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

adimo

Jäsen
14.07.2007
124
0
16
Sellaista tulin teiltä jo odottelevilta kyselemään, että onko kukaan huomannut olevansa raskaana kuukautisten jälkeen? Ja miten asian huomasit? Millaisia oireita?

Itselläni menkat tulivat kaksi päivää myöhässä ja kestivät vain päivän (norm. 3-5pv). Hyytymiä en muista nähneeni. Oireina nyt alavatsan nippailua ja juilintaa lähes jatkuvasti. Eilen alaselkäkin oli kipeä. Ja etovaa oloakin on välillä kovempana ja välillä lievempänä. Niin, ja nuo lämmöt on edelleen koholla. Menkoista nyt 4 päivää. Eilen testasin todella haalean roskishaamun :x Ja en nyt oikein vielä uskalla testailla uudelleen. Tuntuu typerältä taas nostaa tälleen toiveita, mutta en ole tälläisiä oireita aiemmin kokenut menkkojen jälkeen. Vaikka onhan tuo kroppa huijannut aiemminkin aivan täysillä. :kieh:

Ei myöskään tarkoitus maalailla piruja seinille mutta tällä hetkellä itse sitä läpikäyvänä tuli heti myös mieleen. Seuraile nyt oireita jos se plussa siitä vahvistuis. Jos tulee vatsakipuja tai vuotoja niin käypä heti tarkistuttamassa että kaikki on ok.

Mulla oli raskausoireita samanlaisten kuukautisten jälkeen ja tein pari plussaa. Sitten alkoi vuoto ja nyt ilmeisesti keskenmeno meneillään. Toivottavasti sulla vaan myöhäinen plussa. Kun itse tein plussan menkkojen jälkeen niin mulle sanottiin että ei syytä huoleen koska joskus voi käydä niin ja kaikki menee hyvin. Sitä toivon sulle.

Aina ei voi tietää ovatko kyseessä oikeasti kuukautiset. Minulla näytti menkat alkavan ihan ajallaan ja negan olin testannut samana aamuna. Tuhruvuotoa kummemmaksi ne eivät kuitenkaan kehittyneet, ja kolmen päivän tuhruttelun jälkeen testasin selvän plussan. Oireina oli vain jatkuva jano ja palelu. Nyt onnellisesti rv 38+0 :)

Kannattaa siis tehdä raskaustesti. Jos se on edelleen negatiivinen niin sitten lääkäriin tarkistuttamaan mistä on kyse.