Raskaana rakastelluksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielestäni voisit pyytää myös siskoasi opettamaan Juhaa. Juha kokisi sen, miten erilaisia ja samanlaisia kaksi naista voi olla ja saisi varmuutta lisää olosta naisen kanssa.
Ja siskosi kokisi jättitatin liikkeet sisällään...
Oletko sinä tottunut siihen jo!
Täytyy harkita. Ehkä ensi viikolla. Nyt Aulis kehuu ja Juha kehuu. Ja sinäkin vaikutat tyytyväiseltä. Tunnen itseni lähes Unisefin hyvän tahdon lähettilääksi. Mutta ennen sunnuntaita en häntä siskolle luovuta. Toinen asia on, että Juha on 16 vuotta siskoa vanhempi. Katsotaan.

Täytyy harkita. Ehkä ensi viikolla. Nyt Aulis kehuu ja Juha kehuu. Ja sinäkin vaikutat tyytyväiseltä. Tunnen itseni lähes Unisefin hyvän tahdon lähettilääksi. Mutta ennen sunnuntaita en häntä siskolle luovuta. Toinen asia on, että Juha on 16 vuotta siskoa vanhempi. Katsotaan.
Kysymys on varmaan siskon innostumisesta. Juhan meisseli olisi luultavasti ainutlaatuinen kokemus hänelle.

Mä petän miestäni samasta syystä Kauhea panetus alkoi rv 22 lähtien, nyt laskettu 4 viikon päässä ja tulee nussittua 2 eri panokaverin kanssa päivittäin, tai lähes tulkoon. Sen lisäksi nussin mieheni kanssa ja hänen veljen kanssa. Hirveä panetus kokoajan 😛

Mä petän miestäni samasta syystä Kauhea panetus alkoi rv 22 lähtien, nyt laskettu 4 viikon päässä ja tulee nussittua 2 eri panokaverin kanssa päivittäin, tai lähes tulkoon. Sen lisäksi nussin mieheni kanssa ja hänen veljen kanssa. Hirveä panetus kokoajan
Siihen rinkiin olisi kiva päästä varsinkin jos annat paljaalla. Kuka saa auttaa aikanaan synnytyksen käynnistämisessä? Ei ehkä kaikkein pitkäkaluisin.

Onko Ukko väsynyt vai innoissaan kotiin tultuaan!
Ukolla tuli tekstiviesti, ei ehdi viimeiselle lennolle, tulee huomenna aamupäivällä. Nyt minulla on hyvää aikaa kertoa Juhalle erilaisista naisvartaloista ja pilluista. Hänhän ei ole nähnyt kuin Sirpan ja hänen viivapillunsa ja minut ja perhospilluni. Kerron uudelleen että jokainen nainen on erilainen ja haluaa erilaista seksiä. Juhan täytyy oppia kuuntelemaan herkällä korvalla, mikä tuntuu hyvältä. Hänen on syytä kehua daamin parhaita puolia. Palaan taas asiaan.

Ukolla tuli tekstiviesti, ei ehdi viimeiselle lennolle, tulee huomenna aamupäivällä. Nyt minulla on hyvää aikaa kertoa Juhalle erilaisista naisvartaloista ja pilluista. Hänhän ei ole nähnyt kuin Sirpan ja hänen viivapillunsa ja minut ja perhospilluni. Kerron uudelleen että jokainen nainen on erilainen ja haluaa erilaista seksiä. Juhan täytyy oppia kuuntelemaan herkällä korvalla, mikä tuntuu hyvältä. Hänen on syytä kehua daamin parhaita puolia. Palaan taas asiaan.
Kiva juttu! Nautitko opettamisesta...!

Kiva juttu! Nautitko opettamisesta...!
Todellakin, varsinkin seksin opettamisesta. Minun ensisijainen fantasianihan oli parikymppinen täysin kokematon mies. Yhden naisen kanssa poikuutensa menettänyt ja uskollisesti elänyt oli toissijainen. Sitten Aulis kuuli Juhan historian ja molemmathan me tiesimme Juhan kiltiksi ja kohteliaaksi työtoveriksi. Juhan herkkutatti oli todella miellyttävä ylläri.

Äsken keksin meille kilpailun. Häviäjä keittää kahvit ja kattaa pöydän.

Juha selälleen ja minä ikäänkuin ratsastamaan, mutta ei ihan. Kostutin terskan syljellä ja aloin siirtelemään itseäni eteen ja taakse niin, että terska hivelee edestakaisin klitorikselta välilihalle. Jos lisäkosteutta tarvitaan, saan kastaa vain terskan kärkeä. Tätä jatketaan kunnes jommalla kummalla loppuu maltti. Se oli Juha, joka vetäisi minut lantiosta kiinni pitäen sisäänsä. Hän hävisi, mutta jatkoimme toki orgasmeihin asti ja Juha lähti keittiöön.

Jatkuu taas

Aivan ihanaa; terskan mittaisia työntöjä aivan pillun huulilla, sisään ulos, sisään ulos. Tällaisia työntöjä jonkin aikaa niin taju lähtee aivan varmasti. Vai mitä mieltä olet?

Aivan ihanaa; terskan mittaisia työntöjä aivan pillun huulilla, sisään ulos, sisään ulos. Tällaisia työntöjä jonkin aikaa niin taju lähtee aivan varmasti. Vai mitä mieltä olet?
Tätä tehtiin eilen illalla. Ei taju lähtenyt, mutta tuli armoton vapina!
Nyt vedeltiin vaossa klittan ja välilihan väliä edestakaisin. Kumpikin on kivaa, mutta ison terskan kanssa erityisen kivaa. Juha muuten pyysi saada ottaa pienet nokoset, koska aikaa on huomiseen päivään. Varmaan kohta taas kokeillaan jotakin kivaa.

Minkälaisista työnnöistä tykkäät eniten, pitkiä rauhallisia työntöjä aivan syvälle kohdunkaulalle asti vai lyhyitä terskanpituisia työntöjä aivan pillun suulla?

Nautinnollista! Ihanaa!

Pääseekö Ukko liukkaille kotiin tultuaan!

Näin on tarkoitus. Tosin en ihan heti kerro kenen liukkaille.

Juhan kanssa on kertailtu opittua ja olen kertoillut naisten eroista mitä tiedän ja on mieleen tullut. Olen sanonut Juhalle, että jos olisin päässyt tutustumaan häneen edellisen liittoni loppupuolella ennen Ukon tapaamista, olisin nyt luultavimmin hänen uskollinen vaimonsa. Mutta nyt on tilanne toinen. Ukon ja Auliksen lisäksi en voi ottaa häntä kolmanneksi, mutta toivon todella, että hän löytää hyvän naisen.

Tämän päivän huipennamme parhaaksi kokemaamme ratsatukseen. Sitten on Juhan aika lähteä 'kokeilemaan omia siipiään'

Ukon paluusta kerron ehkä illemmalla.

Juhan kanssa on kertailtu opittua ja olen kertoillut naisten eroista mitä tiedän ja on mieleen tullut. Olen sanonut Juhalle, että jos olisin päässyt tutustumaan häneen edellisen liittoni loppupuolella ennen Ukon tapaamista, olisin nyt luultavimmin hänen uskollinen vaimonsa. Mutta nyt on tilanne toinen. Ukon ja Auliksen lisäksi en voi ottaa häntä kolmanneksi, mutta toivon todella, että hän löytää hyvän naisen.

Tämän päivän huipennamme parhaaksi kokemaamme ratsatukseen. Sitten on Juhan aika lähteä 'kokeilemaan omia siipiään'

Pääseekö siskosi nauttimaan Juhan mahtikullista!

Ukko tuli iltapäivällä ja oli hyvin kiimainen. Pyysin häntä työntämään sormen pilluuni ja maistamaan ja haistamaan.

Mukavaa päästä oman rakkaan vaimon liukkaille pitkästä aikaa. Mutta miksi Auliksen sperma maistuu makeammalta?

Selitin Juhan seksihistorian ja Ukko hyväksyi paljaalla naimisen. Sitten hän alkoi panna, ensin edestä ja sitten takaa, kunnes saimme molemmat.

On se vain ihaninta nussia rakasta vaimoa paljaalla liukkailla. Kahtena edellisenä yönä olin kortsun kanssa turkulaisen kirjanpitäjärouvan kyydissä. Ei se oikein enää maistu. Rouva oli työnantajansa emofirmassa uuden ohjelmiston koulutuksessa. Hänen takiaan viivyin Berliinissä yli yön.

Mutta nyt kun on noin lempeä ilma, minäkin voisin käydä Pojun kanssa vaunulenkille. Olen huomannut Auliksenkin käyvän.

Niin sain kirjoitusaikaa.

Annoin siskolleni ja Juhalle toistensa numerot, mutta pyysin soittamaan aikaisintaan maanantaina.

Nyt ovat sekä Aulis että Ukko nähneet uuden huonejärjestelyn ja Ukko pääsee ensi kertaa king sizelle.

(Aamulla tosin vihimme sen käyttöön Juhan kanssa, mutta sen jälkeen vaihdoin lakanat).

Näin taas pääsemme pois remontin alta.

Hyvää yötä kaikille. Nussikaa oikein hyvin.

Ukko tuli iltapäivällä ja oli hyvin kiimainen. Pyysin häntä työntämään sormen pilluuni ja maistamaan ja haistamaan.

Mukavaa päästä oman rakkaan vaimon liukkaille pitkästä aikaa. Mutta miksi Auliksen sperma maistuu makeammalta?

Selitin Juhan seksihistorian ja Ukko hyväksyi paljaalla naimisen. Sitten hän alkoi panna, ensin edestä ja sitten takaa, kunnes saimme molemmat.

On se vain ihaninta nussia rakasta vaimoa paljaalla liukkailla. Kahtena edellisenä yönä olin kortsun kanssa turkulaisen kirjanpitäjärouvan kyydissä. Ei se oikein enää maistu. Rouva oli työnantajansa emofirmassa uuden ohjelmiston koulutuksessa. Hänen takiaan viivyin Berliinissä yli yön.

Mutta nyt kun on noin lempeä ilma, minäkin voisin käydä Pojun kanssa vaunulenkille. Olen huomannut Auliksenkin käyvän.

Annoin siskolleni ja Juhalle toistensa numerot, mutta pyysin soittamaan aikaisintaan maanantaina.

Nyt ovat sekä Aulis että Ukko nähneet uuden huonejärjestelyn ja Ukko pääsee ensi kertaa king sizelle.

(Aamulla tosin vihimme sen käyttöön Juhan kanssa, mutta sen jälkeen vaihdoin lakanat).

Hyvää yötä teillekin!

Kuolla on vuoro viikonloppuna, sen ymmärrän.
Milloin Auliksen vuoro alkaa!

Kuolla on vuoro viikonloppuna, sen ymmärrän.
Milloin Auliksen vuoro alkaa!
Auliksen vuoro alkaisi periaatteessa maanantaina klo 9, mutta hän on ollut vanhempiensa luona ja menee sieltä suoraan töihin ja töistä king sizelle. Nyt molemmat ylkämiehet pääsevät normaalirytmiin. Samalla tulee testattua desibelioven toiminta.

Ukko lähti hakemaan intialaista noutoruokaa.