Näin on tarkoitus. Tosin en ihan heti kerro kenen liukkaille.
Juhan kanssa on kertailtu opittua ja olen kertoillut naisten eroista mitä tiedän ja on mieleen tullut. Olen sanonut Juhalle, että jos olisin päässyt tutustumaan häneen edellisen liittoni loppupuolella ennen Ukon tapaamista, olisin nyt luultavimmin hänen uskollinen vaimonsa. Mutta nyt on tilanne toinen. Ukon ja Auliksen lisäksi en voi ottaa häntä kolmanneksi, mutta toivon todella, että hän löytää hyvän naisen.
Tämän päivän huipennamme parhaaksi kokemaamme ratsatukseen. Sitten on Juhan aika lähteä 'kokeilemaan omia siipiään'
Ukon paluusta kerron ehkä illemmalla.
Ukko tuli iltapäivällä ja oli hyvin kiimainen. Pyysin häntä työntämään sormen pilluuni ja maistamaan ja haistamaan.
Mukavaa päästä oman rakkaan vaimon liukkaille pitkästä aikaa. Mutta miksi Auliksen sperma maistuu makeammalta?
Selitin Juhan seksihistorian ja Ukko hyväksyi paljaalla naimisen. Sitten hän alkoi panna, ensin edestä ja sitten takaa, kunnes saimme molemmat.
On se vain ihaninta nussia rakasta vaimoa paljaalla liukkailla. Kahtena edellisenä yönä olin kortsun kanssa turkulaisen kirjanpitäjärouvan kyydissä. Ei se oikein enää maistu. Rouva oli työnantajansa emofirmassa uuden ohjelmiston koulutuksessa. Hänen takiaan viivyin Berliinissä yli yön.
Mutta nyt kun on noin lempeä ilma, minäkin voisin käydä Pojun kanssa vaunulenkille. Olen huomannut Auliksenkin käyvän.
Niin sain kirjoitusaikaa.
Annoin siskolleni ja Juhalle toistensa numerot, mutta pyysin soittamaan aikaisintaan maanantaina.
Nyt ovat sekä Aulis että Ukko nähneet uuden huonejärjestelyn ja Ukko pääsee ensi kertaa king sizelle.
(Aamulla tosin vihimme sen käyttöön Juhan kanssa, mutta sen jälkeen vaihdoin lakanat).
Näin taas pääsemme pois remontin alta.
Hyvää yötä kaikille. Nussikaa oikein hyvin.