raskaana ravintolaan/baariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sirkku

Vieras
Oletteko käyneet raskaana rafloissa? Jos niin mille viikoille asti? Mua huvittais ihan kauheasti lähteä, mutta pelottaa mitä ihmiset ajattelee jos tällainen pallomaha lähtee baariin. Nyt ollaan viikolla 32 ja maha todellakin näkyy, mutta ois kiva päästä ihmisten pariin... tuun hulluks kotona.

Kävinhän minä. Ruotsinlaivan yökerhossa rv 38-39 (en muista enää tarkkaan) sain pari mulkaisua mummoilta, muuten ei mitään kommenttia. Tai taisi kaverin polttareissa (rv 25 oli ainakin jo ylitetty) joku tulla varmistamaan että mitä mulla oikein on lasissa...muilla oli siideriä, mulla Spriteä :)

Kyllä mä kävin baarissa muistaakseni viikolla 34. Oltiin kaverien kanssa odotettu kuin kuuta nousevaa meidän vakipaikan 10v. synttäreitä enkä todellakaan jättänyt väliin raskauden takia! Seurasin sitten selvinpäin sitä touhua.

Mutta mä nyt olin työkkärin työharjoottelussa baarissa pari kuukautta ennen äitiyslomaa. Ja likka on käynyt tuossa baarissa reilun viikon ikääsenä. :whistle:

Mitä pelkäämistä siinä on? Aika monesti näkee raskaana olevia ihmisiä baareissa, juovat sitten esim. limsaa tai muuta alkoholitonta, jos joku raskaana kännissä heiluisi baarissa niin sitten tottakai ihmiset varmasti katsovat pahalla..

Kävin ravintolassa vielä noin 1kk ennen laskettua aikaa. Käytiin siis ns. istumabaarissa, ei missään discossa. Sain kyllä paljon katseita osakseni, kaverinikin huomasivat saman asian. :) En tiedä oliko ne paheksuvia vai ei, kiinnittäähän se raskaana oleva huomion varmasti baarissa, kun ei niitä siellä juuri näy. Lähdin kotiin jo klo 23 jälkeen, joten en ollut edes kauan.

Mutta vastaus: mitä se haittaa missä olet jos itse viihdyt? Viis veivaisin muiden mielipiteistä. Mutta paikka kannattaa valita siten, etten ole kaikkein örveltäjien tiellä, siis ettei ne kaadu sun mahan päälle. Ja aikaisin kun lähtee pois, ei vielä kaikken kännisimpiä ole liikenteessä niin paljon.

Yhteistyössä