Raskaana rv8+5 ja KOKO AJAN JANOTTAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Heti aamusta alkaa vedenjuonti, juon puolen tunnin sisään 9 dl, helpottaa joksikin aikaa ja taas jano!

Onko normaalia vai liittykö esim. diabetekseen?

Varmaan 4 litraa vettä juonut tänään

Normaalia. Veren volyymi (?) laajenee, eli kroppa tarvitsee enemmän nestettä. Älä kuitenkaan liikaa juo, ettei tule vesimyrkytys. Muista myös syödä sopivasti suolaa, ettei nestetasapaino mene vinoon. Näillä helteillä pitää normaalistikin juoda enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja ll:
Normaalia. Veren volyymi (?) laajenee, eli kroppa tarvitsee enemmän nestettä. Älä kuitenkaan liikaa juo, ettei tule vesimyrkytys. Muista myös syödä sopivasti suolaa, ettei nestetasapaino mene vinoon. Näillä helteillä pitää normaalistikin juoda enemmän.

juuri näin... mä opin juomaa vettä vasta kun tulin raskaaksi =)

Höh, olen vältelly suolaa neuvola käynnin jälkeen..

Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:

juuri näin... mä opin juomaa vettä vasta kun tulin raskaaksi =)

peesi! aika olennaista näin imetysaikanakin.

Yhteistyössä