V
vierailija
Vieras
Me on miehen kanssa yritetty lasta kaksi vuotta ja ei ole onnistunut inseminaatiosta huolimatta. Koeputkihedelmöitystä on suunniteltu, mutta sitä ei vielä ole tehty. Nyt kävi kuitenkin niin, että eräiden bileiden päätteeksi päädyin sänkyyn työkaverin kanssa ja nyt olen raskaana. Työkaveri ja mies ei ole koskaan tavanneet toisiaan, mutta mitä mä nyt teen? Olen saamassa sen pitkäaikaisen haaveen, eli lapsen. Mies ei varmasti koskaan osaisi yhdistää lasta ja sen isää, mutta mutta... mun mies ja tämä työkaveri on hyvin erilaisia ulkonäöltään, mies mm. tumma ja työkaveri blondi/punaverikkö. On siis iso riski, että joskus jotain epäilyjä varmasti heräisi. Enkähän mä siis tiedä onko tämä lapsi kumman. Se voi olla, että se on onnistunut meidän seksin kautta, vaikka epätodennäköistä se ehkä on.
Lapsen aion varmasti pitää, mutta mitä mä nyt teen? Pelkään jo tässä vaiheessa synnytystäkin, että mitä jos sieltä tulee punatukkainen? Ja pitää kai mun sitten siinä vaiheessa kertoa sille ystävällekin, että "sulla on varmaan lapsi"....
Lapsen aion varmasti pitää, mutta mitä mä nyt teen? Pelkään jo tässä vaiheessa synnytystäkin, että mitä jos sieltä tulee punatukkainen? Ja pitää kai mun sitten siinä vaiheessa kertoa sille ystävällekin, että "sulla on varmaan lapsi"....