raskaana vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hämmentynyt"

Vieras
En tiedä onko oikea paikka mutta tarvitsisin vastauksia kipeästi! Eli tilanne tämä; syön vreya merkkisiä e-pillereitä ja n. Kolme viikkoa sitten (6-8.päivä elokuuta) unohdin ottaa pillerin ja otin sen n.16h myöhässä. En muista oliko keskimmäinen vai viimeinen viikko pillereitä menossa silloin, mutta jokatapauksessa kun laatta loppui aloitin suoraan toisen laatan (mitä en yleensä tee) mutta halusin siirtää menkkoja. Nyt siis kys. Tapahtumasta n. Kolme viikkoa aikaa ja pieniä raskauden oireita ilmennyt (lievä äklötys, huimaus, päänsärky ja väsymys) lisäksi alavatsaa nippallut aina silloin tällöin nyt kolmen päivän sisällä. Täytynee myös mainita, että n. Pari viikkoa sitten oli vuotoa, lievää sellaista päivän ajan ilman mitään syytä! Eli n. Viikkoa ennekuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ellen olisi siirtänyt niitä. Seksiä harrastin jokaa päivä elokuun ajan aina päivään 20. Asti.. Tänä aamuna tein raskaustestin ja nenää näytti. Mitä tässä pitäisi nyt ajatella?

Mulla on ollut monina kuukausina tunne että olen raskaana (yrittäessä), ja siinä kuussa missä olin, niin nothing. Puskista tuli, mitä nyt puskista voi yrittäessä tulla :D.
Mutta kyllä niihin testeihin luottaisin. Voithan tehdä uutta myöhemmin jos vielä epäilyttää.

Luultavasti raskaus olisi jo näkynyt testissä, mutta voithan mielenrauhan vuoksi vielä testailla muutaman päivän kuluttua uudelleen. Noi oireilut voi kyllä johtua siitä kahden liuskan putkeen syömisestäkin.