Raskaana vai en

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei! Onko täälä muita jolla menkat myöhässä mutta silti testi negatiivinen? Ja entäs ne jotka on plussanu myöhää niin kuinka myöhään? Kamala paine kokoajan kun ei tiedä onko vai eikö raskaana ja haluais jo tietää! Kp 33/28 Lopetin tosin vähän yli kk sitten vasta pillerit ja yhet menkat on tullut! En malttanut eilen odottaa! Tein illalla joskus 19 aikaan. Mulla nyt viikon ollut kauhean kuvottava olo,en pystynyt eilen syömään ostamaani protskupatukkaa kun pelkkä ajatus ällötti. Myös eilen ja tänään vasemmalta puolen alavatsaa ihme painetta ja pistoksia ja kuplia.. voi olla että kuvittelen kaikenlaista ja stressaan asiaa, jonka takia myöhässä.. plussaa odotellessa<3

Kp 44/35 menossa, negaa on ollut tähän asti, tänään olin näkevinäni jonkun viivanpaikan mutta en vielä sano mitään. Meikäläinen syö pillereitä, joten ei oltais just nyt oltu lisääntymässä..
Pieni pelko hiipi takaraivoon koska menkkajuilintaa on koko ajan, ollut monta päivää, eilen illalla vähän kovempia kipuja, edellisen kerran kun plussa odotutti (vauva oli toiveissa) ja oli samantyylistä menoa, kyseessä oli ku raskaus, toivon todellakin ettei nyt ole sama kyseessä, valitettavasti vain joku ääni päässä sanoo et nyt ei kaikki ole kunnossa..

Muuuutttta, toivoohan sulla vielä on, joten vaikka mä mörköilen niin älä sie vaivu synkkyyteen! :)

Yhteistyössä