Raskaana? vai mitä tämä on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmonen ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmonen ??

Vieras
Hei!

Mulla on edellisen raskauden jälkeen tullut kuukautiset säännöllisesti neljän viikon välein max.1-2pvän heitolla ja ovat olleet aivan normaalit, alanneet pienellä rusehtavalla vuodolla ja toisena/kolmantena päiväna tullun kunnon verinen vuoto ja lopussa taas rusehtavaa vähäistä, kuukautiset kestäneet sen 5-6 päivää.

Nyt sitten edelliset kuukautiset tulivat viikon etuajassa ja heti kirkasta punaista veristä vuotoa..jotenkin olo oli myös "outo", ei sellainen normaali menkkaolo ollenkaan..vuoto kesti sen 6 päivää.. No, nyt on taas menkat päällä..nyt väliä oli normaali 4 viikkoa, mutta jälleen vuoto on todella outoa..heti ekana päivänä kirkkaan punaista, siteeseen ei jää juuri mitään mutta vessakäynneillä pöntössä on punaista ja paperiin tulee ihan runsaastikin punaista. Ja mikä nyt on erilaista, mulla on nännit arat ja rinnat tuntuu turpeilta, mitä mulla ei ole ikinä ollut menkkojen aikaan. Raskaus on mahdollinen (nyt on mennyt 5vkoa mahdollisesta hedelmöittymisestä), viikonloppuna tein raskaustestin ja se oli nega. Kaksi raskautta takana ja molemmilla kerroilla on menkat jääneet heti pois, joten tää on vähän outoa... olenko raskaana vai mitä nämä oudot menkat ovat ?? Mielipiteitä?

en imetä..kakkonen on 2v ja imetys loppui hänen ollessa 7kk. Noihin oireisiin lisään vielä et, mulla on koko ajan kylmä..vaikka sisällä 25 astetta, niin villasukat ja fleecetakki on koko ajan päällä.

Erittäin todennäköisesti et ole raskaana, jos mahd hedelmöittymisestä on jo 5 vkoa ja testi nega sekä vielä kuukautiset päällä. Varmuuden asiaan saat lääkärissä

Yhteistyössä