Raskaana vaikka kuukautiset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoopo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hoopo

Vieras
Olin aivan varma viimeeksi,että nyt olen raskaana: kuukautisoireista ei mitään hajuakaan ja minulla niitä todellakin aina ollut; eivät edes rinnat olleet arat; yhden päivän oli kuukautiset ns. myöhässä ja alkoivat kuin ""varkain"" ilman oireita. kestin tämän jotenkin mutta nyt kun oli taas se ovulaatioaika niin ei myöskään oireen oiretta ja olen lähes AINA tuntenut edes jotain!? Olen ihan ymmälläni. Ja nyt tuli mieleeni,että voiko olla mahdollista että olenkin raskaana,vaikka nuo kuukautiset viimeeksi tulivatkin. Josko nyt alan luettelemaan kaikkia ns oireita mitkä voisivat liittyä raskauden ensioireisiin niin nehän minulta löytyy mutta luulotautinenko olen vain ja liikoja toiveita matkassa?

mutta ihan totta! onko teillä tietoa,että joku olisi ollut raskaana,vaikka kuukautiset olisivat tulleetkin?
Terv.yx hämillään olija..

kiitos Mariak vastauksestasi! Kun oikein vauvakuume päällä niin joskus tuntee itsensä todella sekopäiseksi,kun kaikki oireet viittaavat raskauteen, vaikkei ees kk myöhässä ym; ehkä tiedät mitä tarkoitan? Sitten kertomukset valemenkoista ym kummallisuuksista antavat lisää toivoa mutta myös saavat mielen hämilleen.. No, voihan sitä toki itsensä testata, sillähän se selviää. Itselläni oli melkko tavalliset kuukautiset, ehkä hieman lyhyemmät kuin normaalisti..

Voi kyllä tiiän miltä tuo tuntuu!! Muutaman kuukauden olen itsekin vasta ollut ilman pillereitä ja alkuaikoina kirjoittelin tänne ahkerasti viestejä että ""oonkohan nyt raskaana kun on sitä ja tätä""... En oo ollut vielä tähän mennessä, vaikka aina sitä kuvittelee kaikenlaista ja tuntee vaikka minkälaisia oireita kun oikein haluaa. En halua masentaa, mutta kuulemma valemenkoista puhutaan vähän liikaakiin; useimmille niitä ei kuitenkaan tuu. Paraskin puhuja, itsekin aina toivon, että jos sittenkin... :) Mutta tsemppiä matkaan jos päätät kaikesta huolimatta testailla! Sillähän se kuitenkin varmistuu.

Yhteistyössä