Raskaana vaikka menkkakivut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joululahja tulossako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joululahja tulossako?

Vieras
Hei,
ollaan miltei 2 vuotta yritetty raskautua. Ei kertaakaan tärpännyt koko aikana. Puoli vuotta olen ollut Clomifen kuurillakin. Nyt ollut taas normaalia ennen menkkoja kipuilua, mutta teinpäs kuitenkin testin tänään ja plussaa näytti!

En voi oikein uskoa tuohon tulokseen koska mulla on ihan samanlainen olo kuin aina ennen menkkoja ja pari päivää sitten tuli pyyhkiessä pientä tuhrua kuten yleensäkin ennen menkkoja.

Olo on hieman sekava, auttakaa ja kertokaa voiko olla alkuraskaudessa sellainen olo että tuntuu kuin menkat alkaisi??

Alkuraskus ja menkat on oloiltaan ihan samanlaiset, eli testin plussa kertoo, että olet raskaana. Onnea !!!
("menkkakivut" johtuvat siitä, että kohtu kasvaa ja hakee itselleen tilaa, liikkuu vähän alkuraskaudessa ja myöhemminkin voi tulla viiltäviä kipuja kohdun kasvaessa)

Mulla kanssa tuli pientä tuhrua, jopa sen verran, että luulin menkkojen alkaneen. Mutta eipäs vaan ollutkaan niin, vaan raskaana olin. Joten onneksi olkoon, niin taidat olla sinäkin:)

Kyllä minullakin on ollut alkuraskauksissa "menkkamaista" kipua. Plussa on aina plussa, toivotaan vaan, että kaikki menee hyvin ja saat vihdoin kaipaamasi pikkuisen! :)

Mulla oli kanssa harvinaisen selkeet menkkakivut alkuraskaudessa (olin siis ihan varma ettei ollut tärpännyt) muttei menkkoja sitten kuulunutkaan ja plussaa näytti. Taitaa olla hyvinkin tyypillistä. Onnittelut :)