Raskaana vaiko ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vainoharhainen ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vainoharhainen ihmettelijä

Vieras
Eli...en enää tiedä mitä ajatella. Haaveissa toinen lapsi ja ehkäisy ollut pois käytöstä n. 3 kuukautta. Kun poistatin kierukan, niin heti seuraavana päivänä alkoi vuoto. Ja kun se loppu, niin meni viikko ja taas alkoi vuoto. Viime kierto oli vain 19 päivää ja luin jostain, että on epätodennäköistä tulla raskaaksi noin lyhyellä kierrolla. Viime viikolla sitten odotin menkkoja jälleen alkavaksi ja kipujen puolesta luulinkin niiden alkavan. Mutta kun ei! Menkkakipuja ei enää ole ollut, mutta kohtu ollut muuten välillä tosi kipeä. Kivut hieman tulee ja menee. Tein raskaustestin viime viikon alussa ja lopussa, mutta molemmat näytti negatiivista. Ensimmäisenkin lapsen kohdalla raskaus selvisi vasta verikokeesta. Mutta että taas olisi sama? Ja mitä nuo kivut on? Ja jossain vaihees kai testin pitäisi alkaa jo näyttään positiivistakin? Nyt sit vaan oon odotellut menkkojen alkavan...kai täytyy vielä viikko ainakin odotella...

Kohdun arkuus vaan mietityttää, että onko kyse jostain muusta vaivasta...vakavasta? Ehkä vaan olen vainoharhainen...

minulla on ollut ihmeellisia tuntemuksia kohdussa, luulin jo muutama vko sitten etta olisinko raskaana kun tuntemukset ehka samanlaisia. vaikka tiesinki ettei uusi raskaus ole mahdollinen oikeastaan tein kuitenki testin, joka siis negatiivinen. jos siis ap:lle selviaa nuo tuntemukset kohdussa niin kerrohan palstallakin. Itse imetan viela (vauva 8kk) ja ajattelin supistelisiko kohtua sen vuoksi...

Yhteistyössä