Raskaana vihdoin...ehkä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jännittää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jännittää"

Vieras
Mulla on kuukautiset tullu tosi pitkän aikaa kuin kellosta katsottuna. Eli melkeempä tunnilleen alkavat samana kellonlyömällä... Raskautta on yritetty jo vuoden verran...nyt olen pari kiertoa tikutellut ja ovis onkin tapahtunut oletettua myöhemmin... Vaikka ennenkin ollaan kyllä myöhemminkin harrasteltu niin ei silti mitään ole tapahtunut. Nyt...tänä aamuna (8-9) olisi pitänyt menkkojen alkaa... eli on ainakin tooooooosi harvinaista, että mulle on näinkin myöhässä kuukautiset.

En nyt vielä uskalla hiphurraata hihkua...mutta...ehkäpä...ehkäpä...

Oli vaan pakko jonnekkin tämä pieni toivonpilkahdus kertoa :) ...testiä en kyllä tee vasta kuin ens viikolla jos ei menkat ole alkaneet...

Jos ovulaatiosi on ollut myöhässä, niin ovat kuukautisetkin. Ovulaation ja kuukautisten väli on vakio.

Mutta toivotaan parasta tietysti :D Itse en varmaan jaksaisi tilanteessasi odotella testin suhteen. Olen niin kärsimätön ihminen!

Ovis on kaikissa tikutteluissa ollut myöhässä ja silti kuukautiset alkaneet samaan aikaan :) Eli ei ole vaan tämä kierto missä ovis ollut myöhäisessä vaiheessa :)

Mä jaksan ootella :) En halua tehdä turhia testejä :) + en vielä siltikään usko että olisin raskaana ja pettymys olis ehkä suurempi jos rupeen testaileen...

Yhteistyössä