L
Laiskako?
Vieras
Pientä supporttia kaipaisin! Olen ensimmäistäni odottava, nyt viikkoja kasassa 30+4. Nukun ihan kammottavan huonosti, heräilen parin tunnin välein joko pissalle, selkäkipuun, närästykseen tai supistuksiin (tai varsin omituisiin uniin). Supistuksia on pitkin päivää ja toki nuo muutkin vaivat ovat päivälläkin. Supistukset ovat lähes kivuttomia, eli niistä ei kai tarvitsisi huolehtia, ainakaan neuvolassa eivät ole kiinnosuneita olleet.
Olen aivan poikki, töissä on kevyttä toimistohommaa, mutta keskittymistä ja ajattelukykyä tarvittaisiin - niitä vain ei millään tunnu löytyvän! Miten tätä vielä jaksaa äitiyslomaan saakka? Tiedän että kaikki on ihan normaalia raskaudessa, mutta miten te muut olette tämän ratkaisseet? Mikään ei siis ole erityisen paha, paitsi tuo huono nukkuminen, aamulla joudun pakottamaan itseni sängystä ylös ja iltaisin jaksan vain maata sohvalla töiden jälkeen.
Olen aivan poikki, töissä on kevyttä toimistohommaa, mutta keskittymistä ja ajattelukykyä tarvittaisiin - niitä vain ei millään tunnu löytyvän! Miten tätä vielä jaksaa äitiyslomaan saakka? Tiedän että kaikki on ihan normaalia raskaudessa, mutta miten te muut olette tämän ratkaisseet? Mikään ei siis ole erityisen paha, paitsi tuo huono nukkuminen, aamulla joudun pakottamaan itseni sängystä ylös ja iltaisin jaksan vain maata sohvalla töiden jälkeen.