Raskaana???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Kolmatta ollaan yritetty jo yli puoli vuotta ja ei tunnu tärppäävän :( Syksyllä sain plussan, mutta se meni heti kesken (3 päivää plussan jälkeen).

Nyt on taas menkat pari päivää myöhässä. Kuvattanut on viime viikon lopulta asti ja kaikki hajut rupeaa oksettamaan. Tänään sitten uskaltauduin tekemään testin ja se näytti negaa :(

Mitä tässä nyt pitäisi uskoa? Onko muilla ollu selkeitä raskausoireita mutta testiin tulee plussa vasta myöhemmin. Hulluksihan tässä tulee kun kokoajan odottaa alkaako menkat vai ei :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja yjty:
koska raskaustesin voi tehdä? pitäisikö ensin odottaa josko kuukautiset alkavat

Testithän väittää että voi testata samana päivänä kun kuukautisten pitäis alkaa. Odottelin varmuuden vuoksi muutaman päivän yli ja nega tuli :/

Täytyy varmaan testata muutaman päivän päästä uudestaan jos menkkoja ei kuulu..

No mulla ei ole kummassakaan raskaudessa edes apteekin testi näyttänyt tuossa vaiheessa plussaa. Olosta kyllä arvasin, miten asian laita on. Malta vähän, eiköhän se ole sitä mitä toivotkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Piiks:
No mulla ei ole kummassakaan raskaudessa edes apteekin testi näyttänyt tuossa vaiheessa plussaa. Olosta kyllä arvasin, miten asian laita on. Malta vähän, eiköhän se ole sitä mitä toivotkin!

Kiitos rohkaisusta:) tuntuu vaan että hermot menee tähän odotteluun ja tuosta varhaisesta keskenmenosta jäi pelko et jos taas käy niin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Kiitos rohkaisusta:) tuntuu vaan että hermot menee tähän odotteluun ja tuosta varhaisesta keskenmenosta jäi pelko et jos taas käy niin.

Niin no raskauksia nyt aika usein menee kesken aivan alussa, se on hyvin yleistä. Monet ei vaan ehdi niitä testailla. Tästä on siis ihan virallisia tutkimuksia eikä mitään omia aavisteluitani.

Juu tiedän että usein raskaus menee kesken heti alussa. Mulla oli tuolloin tosi voimakkaat raskausoireet, niin tiesin testata. Nyt taas on niin että kuvotus tulee ja menee miten sattuu. Välillä on tosi voimakas tunne että olisin raskaana ja välillä ei mitään, siksi tämä odottelu kai tuntuu niin vaikealta ja kun yritetty on viime kesästä. Senkin tiedän voihan se kestää ennenku tärppää... nyt vaan tuntuu ettei enää tiedä mitä ajatella.