Raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MyLady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MyLady

Vieras
Dodih, kertokaapas mielipiteitä koska revin kohta iteltäni pään irti.

Mulla on siis viimeks ollu kuukautiset viikolla 6 tai 7. Viikoilla 8,9,10 (nyt viikko 11) minulla on ollut alavatsanväänteitä ja tuntuu kuin jotain pulppuaisi vatsassa. Jätin pillerit pois hieman ennen vuodenvaihdetta, voiko olla että kierto voi olla normaalia pidempi vaikka tähän asti ovat tulleet säännöllisesti? Ehkäsynä olemme käyttäneet kortsua. Olen tehnyt yhden raskaustestin 14.3 joka näytti negatiivista.

Mitäs mieltä olette, mitä seuraavaksi kannattaisi tehdä?

Uutta testiä mäkin suosittelisin. Ja jos edelleen nega, niin menisin käymään gynellä. Saatta olla kierto sekaisin pillareiten lopetuksen jälkeen. Ja jos on kipuja, niin kävisin tarkistuttamassa, ettei ole mitään tulehdusta yms.

Tosin, oviskin saatta tehdä tepposet :D Itselläni olivat kk puolessavälissä marraskuuta ja kun ei menkkoja siinä joulun tiennolla kuulunut, niin tein testin. Negahan se oli, mutta menkatkaan eivät alkaneet. Mahassa juilii ja olinkin päättänyt, että jos tammikuun puoliväliin ei menkkoja kuuluu, niin meen lääkäriin. Loppiaisen jälkeen raskaustestiin tulii haamujen haamu.... Varhaisultran mukaan tammikuun lopussa sikiö vastaisi rv 6+, joten ovis oli ollut silloin jouluna, joskun kp 42-45 :D

Alkuperäinen kirjoittaja MyLady:
Dodih, kertokaapas mielipiteitä koska revin kohta iteltäni pään irti.

Mulla on siis viimeks ollu kuukautiset viikolla 6 tai 7. Viikoilla 8,9,10 (nyt viikko 11) minulla on ollut alavatsanväänteitä ja tuntuu kuin jotain pulppuaisi vatsassa. Jätin pillerit pois hieman ennen vuodenvaihdetta, voiko olla että kierto voi olla normaalia pidempi vaikka tähän asti ovat tulleet säännöllisesti? Ehkäsynä olemme käyttäneet kortsua. Olen tehnyt yhden raskaustestin 14.3 joka näytti negatiivista.

Mitäs mieltä olette, mitä seuraavaksi kannattaisi tehdä?

Heti gynekologin tutkimuksiin- näkee samalla ultralla jos on vikaa..ei kannata jäädä odottelemaan ja ihmetellä

Olin jo tänään soittelemassa lääkäriin, mutta täytyy varmaan odotella maanantaihin. Tai sit kattelen rauhassa tän kuukauden loppuun ja jos menkkoja ei kuulu eikä näy, täytynee oikeesti tehdä uusi testi ja mennä kunnon tutkimuksiin. Tällä viikolla noit alavatsan juilimisia ei ole enää ollut. Kummaa :/

Yhteistyössä