raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätietoinen21
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätietoinen21

Vieras
Moikka.
Haluaisin todella kuulla kokeneempien mielipiteitä tästä;
eli siis. Mulla siis on jo pidemmän aikaa ollut omituisia vatsakipuja ja tuntemuksia, menkat epänormaalit ja epäsäännölliset.
Nyt 6.10. alkoi "menkat" tai vuoto, ensin tosi vähän semmost rusehtavaa ja siitä pikkuisen runsastui ja välillä oli ihan punastakin, mutta pääosin ruskeaa. Tätä vuotoa kesti noin vajaan vuorokauden ja oli erittäin niukkaa. Hyvä jos tuli edes koko aikana siteellistä.
varasin lääkärin heti ja pääsin 8.10. ja lääkäri epäili minun olevan raskaana. Testit näytti negaa ja lääkärini siihen totesi, että saatan kuulua siihen naisryhmään, että minulla ei istukka eritä istukkahormoonia tarpeeksi, että testi näyttäisi positiivista. Ultra varattu 23.10. koska aikaisempaa aikaa en saanut.
nyt minulla on jatkunut mahakivut edelleen eli välillä tuntuu menkkamaisia kipuja välillä vasemmallla ja välillä oikealla puolella nipistelyä vähän niin kuin ja myös uutena tullut viiltävät kivut venytellessä ja nopeissa liikkeissä.
valkovuoto on aika runsasta välillä huimaa ja oksettaa. Myös päänsärkyä ollut.
Eli mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella? Haluaisin kovasti olla raskaana, ollaan puoli vuotta mieheni kanssa yritetty. Ja jos nyt olisi tärpännyt olisi rv5+3 menossa. Mitä uskallan ultralta odottaa?
olisin hirveän kiitollinen vastauksista ja kommenteista!

Olet vielä niin varhaisilla viikoilla, että suosittelisin ensiksi tekemään vielä testin, jospa se nyt näyttäisi jo jotain.

En tiedä, mitä tarkoittaa että kohtu aristaa. Ehkä sitä, että kohtu on kasvanut, turvonnut, kuten alkuraskaudessa yleensä.

Yhteistyössä