Raskaana??????

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joooo

Vieras
Oon syöny pillereitä 2viikkoa. Rinnat suurentunu, arat, vatsaa nipistelee/painon tunnetta. Vasta oli menkat. Mutta oireista päätellen voisin väittää olevani raskaana. Tämmöstä tää oli edellisellä kerrallakin. Vai onko tosiaan niin että oireet johtuu pillereistä??????????????? Apuja!!!!!!!!!!!!
 

Similar threads

Yhteistyössä