Raskaanako?Vastaattehan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maria

Vieras
Testi näyttää negaa, menkat myöhässä viikon, vatsaa juilii, ripuloin yhden päivän ilman mitään syytä, eilen oli heikohko olo. Mistä kyse? Voiko testit todella niin selkeästi valehdella? Rinnat eivät ole arat.

juu tuota nyt näyttää siltä että kannattaa vielä odotella...ja testata viikonpäästä uudestaan.
Tai nyt näkyykin semmosta et kannattaa soittaa terveyskeskukseen ja pyytää et pääsee verikokeeseen siitä näkyy raskaus....yhteys katkes...palloon...

Riippuu niin onko sulla säännölliset menkat jne. Toki saattaa olla et raskaana, mutta tuskin JOS testi nega ja säännölliset menkat et tiiät et varmasti myöhäs jo noin paljon. mut onhan täälläki páljon niitä joilla testit jopa labrassa negoja ja silti raskaana ja lapsi tuli.
Mulla esikoisesta ja toisestakin meni muutaman päivä ennenkuin näytti plussaa ja silloinkin haamua eli haalea jälki. Että fifty-sixty :D
Että hirveesti sait apua mun jaarittelusta :whistle: :D sori.

Sulla saattaa olla jotain häikkää hormooneissa ja kierrossa muutenkin. Mulla oli niin että kuukautiset oli välillä myöhässä yli kuukaudenkin ja toisen kerran kuukautiset kestikin sitten 30 päivää putkeen...

Jos sulla on viikon myöhässä, niin kyllä raskaustestin pitäis jo näyttää plussaa jos se sitä olis.

Tää ei muuten ole minä :laugh:

Minäki kyllä eilen taas testasin, muttei tullu ensimäistäkään viivaa. Taisi olla viallinen testi. |O Yöllä ja tänään on tullu tosi haalean punaista vuotoa pikkusen. Ihan ihmeellistä. Mullon hemoglobiini nyt yli 120 niin luulis, että ois kunnolla tummaa jos nyt alkaiski menkat. Nyt kp 79... :whistle: No ootellaan ja katellaan tartteeko tässä joku päivä vielä testailla..

On mielestäni mahdollista, että olet raskaana. Itselläni on ainakin käynyt niin ettei kaupan testi näyttänyt plussaa ja sitten kun vein virtsanäytteen terveyskeskukseen niin siellä testi näytti niin epävarmalta, että halusivat teettää testin muutaman päivän jälkeen uudelleen ja sitten vasta näytti varmaa plussaa. Ja todellisuudessa minulla oli ollut yhdet menkat ennen näitä poisjääneitä siten, että olin jo raskaana. Se selvisi vasta neuvolan lääkärikäynnillä. En tiedä tuottiko elimistöni jostain syystä niin vähän sitä raskaushormonia ettei se meinannut testeissä näkyä aiemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:

Minäki kyllä eilen taas testasin, muttei tullu ensimäistäkään viivaa. Taisi olla viallinen testi. |O Yöllä ja tänään on tullu tosi haalean punaista vuotoa pikkusen. Ihan ihmeellistä. Mullon hemoglobiini nyt yli 120 niin luulis, että ois kunnolla tummaa jos nyt alkaiski menkat. Nyt kp 79... :whistle: No ootellaan ja katellaan tartteeko tässä joku päivä vielä testailla..

MITÄH!!!!!
sunhan piti erota, kun on niin kamala ukko!
siis ei oo totta, eikun vauvoja vaan paskaan suhteeseen ja lisää sit erolapsia.... mutta kyllä vielä seksi ukon kans maistuu! jestas.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No mulla oli menkat viikon myöhässä ja tein kaksi testiä.Molemmat negaa.Vajaan viikon päästä tein uuden testin ja sepäs olikin plussa.

Siis tämä ON mahdollista..??! *ihmeellistä*
Miksi ihmeessä ne ekat testit ei sitten näytä? Eikö sitä hormoonia ole sitten vielä tarpeeksi kertynyt?

Alkuperäinen kirjoittaja suklaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:

MITÄH!!!!!
sunhan piti erota, kun on niin kamala ukko!
siis ei oo totta, eikun vauvoja vaan paskaan suhteeseen ja lisää sit erolapsia.... mutta kyllä vielä seksi ukon kans maistuu! jestas.

Oho, toinen kerta kahden päivän sisään kun joku harmaa tulee tätä samaa huutelemaan. :o Olen aivan järkyttynyt että kukaan edes muistaa minun juttuja.

Ei tässä nyt tarkotuksella lasta tekemässä olla, hormoonihäiriö ollu taas päällä monta kuukautta.. Epätietoisuus ei ole kivaa, sais nyt sen positiivisen testin tai alkais ne menkat. Kumpikin on ihan yhtä toivottu juttu. Jos meille joku lapsi välttämättä haluaa tulla vaikka pitäis olla melkeimpä mahdotonta niin antaa tulla sitte.. :whistle: Parisuhde on parantunut, mies on muuttunut. Ollaan nyt ja katellaan kuin pysyvästi. En halua sossun asiakkaaksi enää niin kattelen nyt sitte ainaki niin kauan että pääsen töihin.. :whistle:

Jos ovulaatio on ollutkin myöhemmin eikä kierron puolessa välissä, niin sillon alkaa tietysti myös myöhemmin muodostua raskaushormonia.

Sama vika muuten mullakin, taitaa olla hormonit sekasi. :/

Kuulkaas.. Söin n.4vuotta Mercilon pillereitä. Lopetin pillerien syömisen kokonaan 16.1. Menkat alkoi niinkuin aina 19.1 ja loppuivat 24.1. Olemme harrastaneet seksiä ilman ehkäisyä. Ostin sitten raskaustestin,ja tänään tesmasin,negatiivista näytti. On vaan hieman vaikeaa tietää koska menkkojen edes pitäisi alkaa,kun joillakinhan menee parikin kuukautta pillereiden lopettamisen jälkeen,ennen kuin kierto normalisoituu. ajattelin vaan,että pitääköhän testi paikkaansa,kun ohjeessa luki,että testin voi tehdä 3vuorokautta ennemmin kuin menkkojen pitäisi alkaa. Tänään kierrolle tuli pituutta 28.päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:
Jos ovulaatio on ollutkin myöhemmin eikä kierron puolessa välissä, niin sillon alkaa tietysti myös myöhemmin muodostua raskaushormonia.

Sama vika muuten mullakin, taitaa olla hormonit sekasi. :/

Ja jos ovulaatio on ollut myöhemmin kuin kierron puolivälissä, myös menkat alkaa myöhemmin. Yleensä, kun menkat on myöhässä, niin se tarkoittaa sitä, että ovulaatio on ollut myöhässä. Menkat kun alkaa lähes aina noin 14 vuorokauden kuluttua oviksesta riippumatta siitä, onko kierto päiviä ollut ennen ovista 14 vai vaikkapa 20.

Eikös th-opiskelija tiedäkään, että monta vuotta on jo hoksattu ettei ovulaatio ole välttämättä kaksi viikkoa ennen menkkojen alkamista. Olikohan se tavallinen aikaväli 12-16vrk, joka on normaali oviksesta menkkoihin. Eli menkat ei ala 14vrk oviksen jälkeen vaan 12-16vrk sen jälkeen. Minulla esim. ovis aina kp 10-12/28.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös th-opiskelija tiedäkään, että monta vuotta on jo hoksattu ettei ovulaatio ole välttämättä kaksi viikkoa ennen menkkojen alkamista. Olikohan se tavallinen aikaväli 12-16vrk, joka on normaali oviksesta menkkoihin. Eli menkat ei ala 14vrk oviksen jälkeen vaan 12-16vrk sen jälkeen. Minulla esim. ovis aina kp 10-12/28.

Otapa silmä käteen ja lue uudestaan.. Sanoin, että noin 14 vuorokauden kuluttua.. Se on keskiarvo, jonka saat laskettua tuosta 12-16 vuorokaudestasi, jos vaan hiukkaakaan omaat laskutaitoa.