Raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liinatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liinatsu

Vieras
Tiiän, tää on vähän höhlää kysellä, kun mikään muu kun testi ei voi varsinaisesti vahvistaa, mutta yrittänyttä ei laiteta...

Edelliset menkat oli tosiaan elokuun loppupuolella, nykyiset on myöhässä nyt 3 päivää. Ja seksiä on tullut harrastettua laskurin mukaan ovulaation aikana.

Alavatsaa kramppaa niin vietävästi, ihan kuin menkat olis alkamassa, mutta ei näy eikä kuulu. Tätä nyt jatkunut joku reilu viikon jo!

Vessassa pitää käydä usein, öisin joku 2 kertaa, kun yleensä sille ei ole tarvetta.

Ja sitten tämä mieliala! Oon ihan järjetön tuuliviiri nyt, tänäänkin meinasin pillahtaa itkuun bussissa ihan syyttä.

Tuntuis että tuo valkovuotokin olis jotenki runsaampaa kuin ennen.

Mitä veikkaatte, olenkohan raskaana? Ei ole ennestään kokemusta, joten lapsi olis ensimmäinen... Pelottaa, että nämä olis vaan jotain kuvittelun tuotosta, aika paljon pyörii tämä mielessä tällä hetkellä.

Sen kummemmin spekuloimatta, mun eka raskausoire oli pissalla juokseminen. Ennen testaamista jo ravasin pissalla ihan jatkuvasti ja meinas jo hermotki mennä siihen. Syyhän sit kyllä selkis.. ;)

Voiko siis vatsaa karampata hurjasti eikä ne sitten alakaan, kuukautiset?? Mulla vaan yhden päivän myöhässä nyt. Oottelen ristiriitaisin tuntein täällä... Aion odottaa 2-3 päivää vielä ennenkuin testin teen.

Yhteistyössä