tein pari pv sitten testin,näkyi haalea toinen viiva.mutta mun menkat eivät ole myöhässä,pitäisi alkaa ensiviikon keskivaiheilla..kiertoni on tasan 28pv.mutta edelliset kuukautiset oli ja kesti 1,5pv,ne eivät ollenkaan normaalit kun minulla yleensä 7-9pv. eli luotanko testiin ja olenkohan pidemmällä kuin luulen. olisi erittäin toivottua jos olisinkin raskaana <3
Toivottavasti olet raskaana, kun kerran toiveissakin on Tee testi vielä ensi viikolla, niin saat varmemman vastauksen. Itselläkin tekisi kovasti jo mieli tehdä testi,mutta pitänee malttaa odottaa ensi viikkoon asti.
Kannattaa ostaa se CB:n digitaalinen testi viikkonäytöllä. Jos olisit raskautunut jo edellisestä kierrosta niin viivan luulisi olevan jo aika tumma koska olisit jo viikolla 7. Mutta jos viikkonäyttö näyttää nyt 3+ niin sitten olet raskautunut jo viimekierrosta. Jos taas 1-2 niin olet raskautunut tästä kierrosta. Toki olet testannut aikaisin joten voi olla kemiallinen. Onnea kuitenkin kahdesta viivasta ja toivotaan että asukas pysyy mukana loppuun asti