raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulia85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuulia85

Jäsen
05.02.2008
53
0
6

Minulla on ollut tammikuun puolesta välistä asti maha jotenkin outo, armoton väsymys, päänsärky, todella voimakasta pahoinvointia (esim. jouduin lähtemään elokuvasta kesken pois), juilii mahassa ja tulee ihme palelukohtauksia. Testasin kun menkkojen piti alkaa ja näytti negaa. Sitten tuli menkat, mutta ne oli ihan erilaiset kun ikinä. Ajattelin kuitenkin etten ole siis raskaana kun tuli menkat ja testikin näytti negaa. Oireet kuitenkin jatkuivat menkkojen jälkeen. Nyt olen tehnyt rfsu:n testin ja one step:in herkän ja molemmat näyttivät todella haaleaa plussaa. Kuvittelenko vain että voisin olla raskaana, kun ei tuo plussa ole vieläkään vahvempi?

Kuin myös, ymmärtääkseni haaleakin viiva on viiva :) Ja oireet kuulostaa aivan samoilta kuin omani, plussasin selkeän viivan viikko sitten ja perään toisenkin kun ei heti uskoa meinannut :) Paljon onnea!!

Voisinkohan olla raskaana? Tai no oikeastaan aika tyhmästi esitin kysymyksen. Mutta niin.. Minulla on eilen tai no nyt oikeastaan toissapäivänä alkanut pistelemään nännejä. ne ovat oikein arat. Tässä miehen kanssa on yritystä jälleen, jotta saatais meille semmoinen pieni käärö. Keskenmenosta on toivuttu jo sen verran että yritystä ois. Ovulaatio oli vähän hakusessa tossa. Odoteltiin menkkoja ja sen jälkeen aletttiin touhuamaan. oikeastaan 2-3 päivän välein.. tuossa viime kuun 19.-25. päivän väleillä luultavimmin oli ovulaatioaika. ja touhuttiin senkin edestä. tuossa viime maanantaina tuli joku tahra pikkuhousuihin, jotain rusehtavaa. ei paljon tullut ja sekin jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi kun näin sitä. Mietin että voisiko se millään olla tätä ns. kiinnittymisvuotoa? onko toivoa?! :heart: :heart:

:hug: NIIN TUTTUA!!! Mä tein äsken positiivisen testin, ollaan yritetty lasta jo JONKIN aikaa ja turhaan.. Mut nyt tein testin vaik edelliset ns.menkat oli 8.2.-10.2..
Mulla on alavatsa kipuilua ollu ja rinnat tod arat jo pari viikkoa. Kummaa rusehtavaa tiputteluvuotoa aina välillä.. Rupesi epäilyttää ku ei ole ollu noin lyhyitä menkkoja varmaa ikinä ja se, et meinaan paleltua aina aika-ajoin ja ärsytyskynnys niin matalalla, joten marssin apteekkiin ja ostin testin joskaan en osannut tulosta odottaa :D ..

Yhteistyössä