Raskaanaolevat? Sheivaatko alapään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Raisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tiplu";30714321]Hyvin löysi kaksi lasta rämemajavasta läpi. Mieheni mielestä jonkinmoinen määrä karvoja kuuluu murrosiän ohittaneelle naiselle. Itse olen liian mukavuudenhaluinen miettimään koko aihetta, välillä saksin lyhemmäksi kun pehko olisi muuten aika näyttävä.[/QUOTE]

Oikein tulee vesi kielelle.

Ajelen ja ajelin ennen raskautta ja tulen ajelemaan sen jälkeenkin.. En tykkää karvoista ja onhan se nyt hygieenisempaa olla posliini kuin joku karvapillu. Kamalaa jos pitäis kamalan ruman karvan kanssa elää, hyi hitto.
Tuo karvojen puolustelu on laiskojen ja lihavien ihmisten puhetta, kukaan ei voi oikesti tykätä karvoista.

Ajelen ja ajelin ennen raskautta ja tulen ajelemaan sen jälkeenkin.. En tykkää karvoista ja onhan se nyt hygieenisempaa olla posliini kuin joku karvapillu. Kamalaa jos pitäis kamalan ruman karvan kanssa elää, hyi hitto.
Tuo karvojen puolustelu on laiskojen ja lihavien ihmisten puhetta, kukaan ei voi oikesti tykätä karvoista.

Ja sinäkin. Posliini karvaton pillu on joka suhteessa epäterveempi ja likaisempi kuin luonnollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäri;30714750:
Ja sinäkin. Posliini karvaton pillu on joka suhteessa epäterveempi ja likaisempi kuin luonnollinen.

Eikä muuten ole! Ne hajutkin jää laiskojen ihmisten värkkeihin kun on karvaa edessä viidakkona. Hyi. Äläkä valehtele ammattiasi, kaikki me tiedetään et oot justiinsa ihan varmasti ja oikeasti lääkäri :D

Valitse siitä: punaisia näppyjä täynnä oleva vai karvainen alapää.

Posliinin puolustelijoilla on ilmeisesti vahva iho. Mun alapää on ajelun jälkeen kuin mätivä teininaama.

[QUOTE="Hei!";30714799]Eikä muuten ole! Ne hajutkin jää laiskojen ihmisten värkkeihin kun on karvaa edessä viidakkona. Hyi. Äläkä valehtele ammattiasi, kaikki me tiedetään et oot justiinsa ihan varmasti ja oikeasti lääkäri :D[/QUOTE]

Öh.. mihin ne sinun valkovuodot sitten menee, kun ei karvoja ole? Ei ne ilmaan haihdu. Siinä ne ihan samalla tapaa muhii pöksyissä kunnes kuivuvat sun häpyhuulille ja alkkareihin.

Kerran päivässä noin yleensä vähintään pestään alapää ja vaihdetaan alushousut, joten ei kyllä pitäis tulla hajuongelmia karvoillakaan.

Toinen jalka vessanpöntölle, ha ha haa, et varmaan kärsinyt liitoskivuista.

Ja maha sisään? Mihin hemmettiin sellainen täysiaikainen vauva vedetään sisään? En tiedä kuinka paljon löysää sulla oli raskausaikana mihin vetää, mutta kyllä itsellä se vauva ulottui aikalailla jostain selkärangasta napaan saakka, kyljestä kylkeen.

Mut juu....

http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2015031319351068_rb.shtml

Kokeilin sheivata ekaa kertaa johku vuotee ja nyt toivon etten olisi, kutittaa ihan helvetisti ja pikkarit hiertää! Karvojen kanssa helpompaa olla, mut vahvistunut hajuaistini kiusaa minua: tulen suihkusta ja alan rasvaamaan niin tuntuu siltä että pimppa haisee taas. Miten helkutissa te saatte ton kutinan ja pistelyn ja sen että pikkarit hiertää ihan pirusti pois, kun olette sheivanneet?

Kokeilin sheivata ekaa kertaa johku vuotee ja nyt toivon etten olisi, kutittaa ihan helvetisti ja pikkarit hiertää! Karvojen kanssa helpompaa olla, mut vahvistunut hajuaistini kiusaa minua: tulen suihkusta ja alan rasvaamaan niin tuntuu siltä että pimppa haisee taas. Miten helkutissa te saatte ton kutinan ja pistelyn ja sen että pikkarit hiertää ihan pirusti pois, kun olette sheivanneet?

Mulla ei juurikaan kutise eikä pistele ollenkaan. Pitäiskö sun heti sheivauksen jälkeen ja aina suihkun jälkeen tai kun kutittaa niin rasvata? Mistä ne pikkarit hiertää? Liian pienet?

Siis sokeroitko häpyhuulet ja sielt sisältä kans (auuuu!) vai mitä ihmettä niille teet?
MI:la koittanu rasvata jopa bepanteenilla, ei auta yhtään ja hotpantsit on ainoot mitkä ei hierrä jos on sheivannu. Ja entäs kun sänki alkaa puskee seuraavana päivänä, ni ei voi sheivaa heti uudestaan, kun sattuu niin perkuleesti, inhottavaa :s

Yhteistyössä