N
nyt ei kehtaa mustua
Vieras
oon oikeesti vakkaripalstailija mut tää asia on niin vakava etten kehtaa mustana kysyy kun en halua et täällä mut tuntevat saavat asian tietoon.
eli plussa pärähti tikkuu niin et tärähti ehkäisystä huolimatta.
miehen kanssa puhuttiin et ei nyt vaan kykene tähän tilanteeseen.. joudutaan ottamaan lisää velkaa taloyhtiön remontin takia ja muutoinkaan tulot ei oo päätä huimaavat. Itse olen pitkälti samaa mieltä et ei nyt.
olen toisella paikkakunnalla vielä useamman viikon ja en halua odottaa siihen asti et pääsen kotia.
julkiselle puolelle mun on vissiin ihan turha mennä niin soitanko yksityiselle gynelle vai voiko yleislääkäri antaa mulle tyhjennyspillerit?
viikkoja on noin 4+
älkää pliis kivittäkö, tilanne ei oo mitenkää kovin helppo mullekkaan
eli plussa pärähti tikkuu niin et tärähti ehkäisystä huolimatta.
miehen kanssa puhuttiin et ei nyt vaan kykene tähän tilanteeseen.. joudutaan ottamaan lisää velkaa taloyhtiön remontin takia ja muutoinkaan tulot ei oo päätä huimaavat. Itse olen pitkälti samaa mieltä et ei nyt.
olen toisella paikkakunnalla vielä useamman viikon ja en halua odottaa siihen asti et pääsen kotia.
julkiselle puolelle mun on vissiin ihan turha mennä niin soitanko yksityiselle gynelle vai voiko yleislääkäri antaa mulle tyhjennyspillerit?
viikkoja on noin 4+
älkää pliis kivittäkö, tilanne ei oo mitenkää kovin helppo mullekkaan