Raskaudesta musta napa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Napa paukkui ja venyi raskaana, mahaan tuli linea negra, nyt 3 kk myöhemmin napa on edelleen musta ja viiva myös paikoillaan. Kuinka pitkään teiltä on mennyt noiden vaalentumiseen jos on tullut, vai onko jääneet sellaisiksi?

Nyt lapsi on 1,5-vuotias, ja yhtenä päivänä vaan tajusin, että napa on ihan vaalea ja linea negra hävinnyt. Pitkään ne siinä pysyivätkin.

Hassuinta on, että olen nyt noin viikolla 20 raskaana. Viime raskaudessa pigmenttimuutokset olivat jo tässä vaiheessa aika huomattavia.

[QUOTE="Heivaan";27504383]Nyt lapsi on 1,5-vuotias, ja yhtenä päivänä vaan tajusin, että napa on ihan vaalea ja linea negra hävinnyt. Pitkään ne siinä pysyivätkin.

Hassuinta on, että olen nyt noin viikolla 20 raskaana. Viime raskaudessa pigmenttimuutokset olivat jo tässä vaiheessa aika huomattavia.[/QUOTE]

Mulla tuli linea negra vain pojasta, tytöstä ei näkynyt edes hailakkaa viivaa. :)

mulle tuli tosi tumma koko mahan yli menevä linea negra tytöstä.. Ja se tuli heti alkuraskaudesta. Samoin nännipihat olivat kuin kaksi verilettua tummuudeltaan. :D Tässä tokassa raskaudessa osasin odottaa rakenneultrasssa poikauutisia kun linea negrasta ei ole mitään tietoa.... Ja poika siellä aivan selvästi köllötteli :)

Mulla on 2v poika, ja edelleen musta napa :DD Aion kyllä laittaa napakorubn takaisin tämän nyt olevan toisen raskauden jälkeen niin eipä näy enää mustaa napaa. Ja olen kyllä pessyt napani säännöllisesti. :D

[QUOTE="hop";27504554]Mulla tuli linea negra vain pojasta, tytöstä ei näkynyt edes hailakkaa viivaa. :)[/QUOTE]

Poika oli meilläkin tuo viivantekijä. Saa nähdä kumpi tulee seuraavaksi, suku on ainakin aika poikavoittoista,

Mulla on tullut molemmista, sekä tytöstä että pojasta linea negrat. Tytöstä tuli vahvempi ja tummempi viiva, mutta se hävisi noin puolessa vuodessa synnytyksen jälkeen. Pojasta viiva oli hailakampi, mutta just viikon loppuna rapsuttelin navasta mustia pois ja poika on vuoden ja 3 kk vanha. Luulen kyllä että tuo mun napa jää ihan pysyvästi tummemmaksi kuin mitä oli ennen ja ylipäätään se on ihan eri muotoinenkin kuin ennen raskauksia.

Yhteistyössä