Raskauksien erosita liittyen vauvan sukupuoleen: Onko samaa sukupuolta olleiden raskaus ollut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
samanlainen, tai oletko huomannut eroa tyttöä ja poikaa odottaessasi? Jos, niin mitä eroja on ollut? Itse odotan nyt toista, ja tämä raskaus on monin tavoin erilainen kuin esikoisen raskaus. Poikaa odottaessani en kärsinyt juuri mistään oireista, mutta tässä raskaudessa olen oksennellut, voinut pahoin muutenkin kokoajan, muutaman kerran ollut migreeni, ihmeellisiä ruokahimoja, hirveä ummetus ja naama kukkii kuin kevätlaidun... Pojasta ainoat selkeät oireet (joita taas tässä ei ole ollut niinkään) olivat kaamea väsymys ja rinnat olivat tajuttoman kipeät!

Tässä mietiskelen mahtaako tulla tällä kertaa tyttö kun on niin erilainen raskaus :) Tosin olisin aivan yhtä onnellinen pienestä pojastakin!!

Mulla on kaksi tyttöä Kummastakaan ei pahoinvointia, mutta aika paljon muita eroavaisuuksia. Pitkään luulinkin odottavani poikaa, siis toisessa raskaudessa. Loppuvaiheessa tuli tyttöolo, en halunnut tietää etukäteen kumpaa odotan.

Mulla on vaan kaks tyttöä ja kummastakin aivan eri oireet koko raskauden ajan..kuopusta odottaessa olinkin ihan varma koko raskauden, että poika on tulossa ( vaikka ultrassa saatiin "tyttölupaus" ), juuri niiden erilaisten oireiden takia.

tytöistä oli enemmän pahoinvointia ja teki mieli suolaista, ei pystynyt juomaan kahvia pitkään aikaan. Pojasta himoitsin makeaa ja olo oli paljon parempi eikä kahvinjuomista tarvinut lopettaa. Siinäpä ne suurimmat erot

on kolme tyttöä ja yksi poika.Kaikista on ollut hirveä olo alkuraskaudessa ja muuten ei juuri mitään sitten. Nyt raskaana rv10+ ja sama kamala olo. Hitsi kun ei pysty sen perusteella sanomaan juuta eikä jaata:D

Yhteistyössä