Raskaus haaveita!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaveilija-86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haaveilija-86

Vieras
Elikkäs.. Olen 25 vuotias , 3,5 vuotiaan pojan äiti.. Esikoisesta haaveilin 3 vuotta ennen kun hän ilomoitti tulostaan.. Nyt jo yli 2vuotta odotettu kovasti josko kakkonen ilmoittaisi tulostaan..
Nyt menkat myöhässä 6päivää.. eli kp 34/28 menossa ja kolme testiä takana ja kaikki aivan selviä negoja :( Mutta kun on oireet sellaiset että saattaisin raskaana ollakkin.. Olen 2 vikkoa puhunut miehelleni kun lämpöni on melko koholla normaaliin verrattuna.. Yleensä 36.3 ja nyt koko ajan 36.8-37 hujakoilla, vaikka ei yhtään kipeä olo. Lisäksi vatsaani nipistelee kokoajan, painon tunnetta vatsassa ja muutama päivä sitten tuntui että menkat alkaa mutta ei alkanetkaan vaan oireet meni ohitse.. Tänään ilmaantunut aamulla pahoinvointia ja rinnat tuntuvat hieman aroilta.. Ja tänään tein 2 negaa vielä... Lapsi on niin kovasti haaveissa että nyt tuntuu kun menkat on myöhässä niin taidan keksiä kaikki oireeni.. Ensimmäisen kanssa ei ollut mitään ongelmia positiivisen testin kanssa...
Lisäksi olen pohtinut että vaikuttaakohan kun minulla todettiin joulukuussa kysta munasarjassa , ja söin terolutteja 2kk kun menkat meni ja oli miten sattui.. Kuurin syötyä menkkani kuitenkin palautuivat säännölliseen 28päivän kiertoon...
Onkohan mahdollisuutta että olisinkin raskaana? Kuinka myöhään positiivisen voisi vielä saada? Onko muilla kokemuksia??!!

Yhteistyössä