Raskaus ja kipuilu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odotan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Odotan

Vieras
Rv 37+1 ja nukuin viime yönä tosi huonosti sen takia, että alaselkääni ja varsinkin häpyluutani pakotti. Alaselkä on aiemmissakin raskauksissa ollut kipeä, mutta tämä häpyluun kipuilu on ihan uutta. Olen kyllä nyt parina päivänä kävellyt normaalia enemmän, joten johtuisiko siitä? Johtuuko tuo "alapään" kipuilu siitä että vauva on laskeutunut jo niin alas?

Mulla ollut samaa jo puolestavälistä saakka ja just niinä öinä ja iltoina pahenee kun oon rasittanut jotenkin, kävellyt enemmän tai kantanut esikoista paljon. Liitoskivuilta kuulostaa.
Panadol on mulla auttanut toistaiseksi, kokeile jos se toimisi sullakin!

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Mulla ollut samaa jo puolestavälistä saakka ja just niinä öinä ja iltoina pahenee kun oon rasittanut jotenkin, kävellyt enemmän tai kantanut esikoista paljon. Liitoskivuilta kuulostaa.

Kaikista pahin jomotus ja kipuilu tulee, kun illalla laittaa sänkyyn makaamaan. Täytyy joskus jopa nousta vähäksi aikaa seisomaan, kun niin juilii haaroväliin. :)

Tietysti se kivut vie kun on kipulääkkeeksi luokiteltu, mutta onko sen apuaineessa natriumlauryylisulfaattia?

Yhteistyössä